- Co23 juli 2018 om 00:54
Hoi,
Ongeveer 3 maanden geleden kwam ik plots in het ziekenhuis terecht met hele erge buikpijn. Ze dachten dat ik een blinde darm ontsteking had maar uit eindelijk bleek dat het niet te zijn. Ik heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met heel veel pijnstillers. Paracetamol,oxycodon, morfine en diclofenac. Na deze 5 dagen heb ik nog maar een paar 3 dagen hier 1 tabletje van gepakt en daarna er mee gestopt.
Sinds dit ziekenhuis bezoek heb ik heel vaak last van angstaanvallen.
Ook heb ik epilepsie maar dan gelukkig alleen als ik slaap. En door de medicijnen ervoor al jaren niet meer een aanval gehad.
Maar tijdens de angstaanvallen krijg ik het gevoel in mijn lichaam wat ik ook voel als ik een aanval krijg.
Het is lastig uitleggen voor iemand die niet weet hoe dat voelt. Maar het is een heel vervelend gevoel en ik ben dan ook bang dat er iets gebeurt.Wat is dit? Heeft dit met de epilepsie te maken? Of met een trauma? Of met de morfine en oxycodon?
En moet ik hiermee naar de huisarts? Of gaat hij mij vertellen dat dit vanzelf over gaat?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juli 2018 om 01:51Met epilepsie heeft het helemaal niets te maken. Het zijn toch echt paniek- of angstaanvallen. Ga naar de huisarts
ReagerenCatootje23 juli 2018 om 15:49Bij zowel angstklachten als bij epilepsie spelen factoren als voedingspatroon, slechte darmflora, eventueel candida, tekorten aan bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren een rol. Denk ook aan stoffen als exorfinen en histamine, die ontregelend kunnen werken op je systeem. Bij epilepsie speelt ook een tekort aan een bepaalde enzym een rol. Medicijnen zorgen voor verliezen aan diverse voedingsstoffen; anti-epileptica aan diverse B-vitamines, vitamine D en K. Dit soort stoffen zijn, samen met tal van andere stoffen, waaronder magnesium, juist belangrijk bij epilepsie. Je zou advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied voor een advies op maat.
Reageren