- Anoniem11 mei 2014 om 15:15
Vanaf dat ik geboren ben heb ik al een probleem.Voor het eerst ben ik op 14 jarige leeftijd bij een psychiater terecht gekomen omdat ik een stijf gezicht kreeg als ik me opwond.PLezierig of niet plezierig.Onderzoeken gaven aan dat ik gespanne hersenen heb.Als ik dit aan mensen vertelde verklaarde ze me voor gek.Ik maakte er maar een grapje van door te zeggen…..Er staan vier paarden gespannen in mijn hersenen.Ik ben nu 56 en weet nog de weg niet in deze maatschappij.Nu na 42 jaar heb ik te horen gekregen dat ik adhd add heb,vooral add het denken.En ondanks dat ik met dit probleem wat niemand wist, toch nog 12 en een half jaar bij een baas werk snappen ze niet bij ggz.Och ja je neemt wat dingen over die je kunt gebruiken.Maar nu niet meer omdat ik mezelf wil zijn.Fout,ik had gewoon zo door moeten blijven gaan.Altijd de clown blijven spelen.Ik heb nu 14 ritalin achter mijn kiezen en nog twintig te gaan.En ik neem ze vandaag allemaal in.Niet in een keer maar om het half uur 2.En drie flessen bier heb ik op.En dan hoop ik dat ik in coma raak en dan nooit meer wakker word.Dit is vanaf mijn 15de tot nu de vierde keer dat ik zelfmoord pleeg.En nu zal het ook lukken.Gelukkig leven iedereen en dat meen ik.De zwakke gaan.Doei, doei.SORRIE DAT IK JULIE HIERMEE LASTIG GEVALLEN HEB…..RIP victorien van stiphout.1957-2014
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2014 om 15:23Victorien,
Uit dit bericht, maar ook uit het andere bericht dat je hebt geplaatst, merk ik op dat je eigenlijk toch helemaal niet dood wil. En ook niet in coma wil raken. Wat is er gebeurd of aan de hand dat ke nu zo somber bent?
ReagerenAnoniem5 september 2014 om 17:37ik zou als ik jou was direct hulp vragen
Reageren
ik denk dat je depressief bent!!
en je kan erdoor doorheen komen na een paar jaar
kijk je weer heel anders tegen het leven aan!!!Anoniem5 september 2014 om 19:02Weinig kans dat je eraan dood gaat, wel kans op doorleven met beperkingen….
Reageren
En het feit dat je het hier schrijft betekent dat het eigenlijk een schreeuw om hulp is en je wel degelijk hulp wilt…. Dus het lijkt me goed dat je wél de huisartsenpost belt of iemand anders die je vertrouwt.