Teveel relatine 20mg MR

Ik ga het kort en bekopt houden vanwege erge paniek momenteel.

Vandaag gestart met deze morgen 20mg relatine VR (verlengde afgifte dus). Nu op mijn 36ste kunnen opstarten omdat ik al een paar maand ben gestopt met alcohol (alcoholverslaving) en gekend ben met een angststoornis en is ook na het stoppen met alcohol veel beter geworden.

Ik voelde na 1 a 2 uur bij inname mij enorm goed. Ik kon me beter concentreren en voelde me enorm opgewekt. Ik kreeg ook een enorme babbelkick. Heel lang geleden dat ik me zo helder heb gevoelt..

Maar..

Rond 15 a 16 voelde ik wat spanning en merkte dat het begon uit te werken.. heel dom van mij, ik heb opnieuw een tablet van 20mg genomen.

Ik voel nu al 2 uur enorme onrust, ik ben erg aan het trillen, en heb hartkloppingen en rare tics in mijn gezicht die ik niet kan bedwingen.

Ik heb een aantal jaar geleden ook een amfetamine verslaving gehad en ben cold turkey gestopt. Alle symptomen lijken enorm veel aan mijn verslaving toen, ook de zin om bij te nemen (wat ik nu ook heb met de relatine.

Heb net zoals gebruikelijk mijn mirtazapine genomen. Kan dit wat helpen?

Reageren

Dit forum is niet voor acute vragen. En of de rustgevende bijwerking van Mirtazepine mogelijk bij jou werkt: je zal het nu inmiddels weten..

Reageren

Iemand?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Teveel relatine 20mg MR

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe