Zoeken Vraag het forum

Angsten 2

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Je hebt de app toch gebruikt?

Alias

Ja maar word dit als bruin of zwart gezien? Is het donker

Reageren
    John (moderator)

Wat zei de app erover?

Reageren
    Alias

Laag risico. Niks over de kleur

Reageren
    Alias
    John (moderator)

dus niks aan de hand. Waarom maak jij dan nu weer druk over de kleur.? Dat is toch helemaal niet belangrijk of die nou zwart, bruin, rood of groen is. Er is niks mee aan de hand.
    Je zoekt gewoon naar problemen.

Reageren
    John (moderator)

Dat antwoord is van gisteren. Van gisteren tot vandaag zal er dus niets veranderd zijn. Er is dus niks mis met de vlek. Accepteer dat en laat het daarbij. Het maakt niet uit of die nou zwart of bruin of rood is. Hij is beoordeeld en er is niks mee aan de hand.

Reageren
    R22

Ik had vanmiddag aan mijn rechter oor een beetje een drukkend gevoel met een ruis en piepgeluidje er in. Ik had geen harde muziek oid geluisterd. Nu is het al een stuk minder, maar het is er nog wel wat. Wat kan het zijn? Een beetje een verstopt oor?

Reageren
    Alias

Valt dit onder bruin, of zwart ?

Reageren
    Alias

En zijn dit vage randen? Of niet ? Dit zijn me laatste vragen want door de medicatie denk ik niet helder

Reageren
    Ano

Of ie bruin of zwart is maakt toch niks uit?

Reageren
    Alias

Nee maar is t een normale moedervlek in de randen? Hij is 1/2 mm klein. Zijn het vage randen of strak?

Reageren
    R22

Ik was gisteravond muziek aan het luisteren en toen ben ik denk ik in slaap gevallen, maar in mijn slaap heb ik blijkbaar wel mijn oortjes uitgedaan en in de oplader gedaan en die op t kastje naast mn bed gelegd, is dat normaal om dat in je slaap te doen?

Reageren
    Ano

Waarscheinlijk toch wakker geweest toen je het deed

Reageren
    John (moderator)

Blijkbaar was je dan toch niet helemaal aan het slapen. Je kunt het je alleen niet herinneren

Reageren
Reageer op: Angsten 2
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.