- R2213 januari 2023 om 18:26
Ah dus dan zat ik waarschijnlijk tegen t slapen aan?
John (moderator)
13 januari 2023 om 18:40Ja, net op het punt van in slaap vallen
ReagerenR2215 januari 2023 om 01:10Ik heb de laatste paar dagen dat als ik naar het toilet ben geweest ik 15 min later weer moet en er dan wel een normale hoeveelheid weer ‘uit’ komt maar dan is de urine helder en kleurloos. Hoe kan dat?
ReagerenJohn (moderator)
15 januari 2023 om 13:40Dan zit er veel urine in je blaas
ReagerenR2215 januari 2023 om 15:22Ik heb de laatste tijd ook wat meer stress merk ik. Ik ben best wel aan het zoeken naar waar het vanaf kan komen, maar kan het ook door mijn fulltime werk komen? Want dat is een piste die ik de afgelopen tijd nog niet onderzocht heb. Ik merk deze stress vrijwel niet tijdens het werk maar vooral erna of in het weekend als ik niks doe. Ik merk wel dat ik mijn werk nog gewoon leuk vind en ik hier eigenlijk ook gewoon niet weg wil, maar ik merk ook soms dat ik steeds vaker fantaseer over ander werk bijvoorbeeld.
ReagerenJohn (moderator)
15 januari 2023 om 15:32Het zou kunnen. Je kunt stress hebben van je werk, maar dat wil niet perse zeggen dat je het werk dan niet leuk zou vinden
ReagerenR2217 januari 2023 om 23:35Kan een nacht niet slapen kwaad, of gebeurt dat iedereen wel eens?
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2023 om 22:22Hoezo een nacht niet slapen?
ReagerenR2218 januari 2023 om 22:27Omdat ik gisteren bang was dat ik niet in slaap kon komen want ik voelde de laatste tijd vooral savonds veel spanning in mn buik zonder dat er iets is om gespannen over te zijn. En ook de echte angsten zijn de laatste tijd minder.
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2023 om 22:43Je zult er niet aan doodgaan in ieder geval, maar brak voelen kun je je dan wel
ReagerenR2220 januari 2023 om 23:28Ik merk de laatste tijd dat ik minder zin heb in mijn werk en mijn hoofd na ’t werk en in het weekend gewoon erg vol is. Ik werk 36 uur per werk in een supermarkt en ben daar ook best veel aan het rennen en veel dingen aan het doen. 3 jaar geleden werkte ik nog nergens na mijn angststoornis en toen ben ik het langzaam gaan opbouwen en ik zit toch nu al ruime tijd stabiel op dit ‘niveau’ en leer nog altijd bij. Maar ik heb wel nog het gevoel alsof ik het werk gewoon leuk vind en tegenlijkertijid ben ik toch aan het denken van: Wil ik wat anders? en Zou het druk zijn wat ik nu voel dat ik het toch niet aan kan, of zit er iets anders (wat ik eerder denk) en/of veranderen mijn interesses daadwerkelijk en wil ik echt verder kijken?
Ik weet ook niet zo heel goed wat ik met dit gevoel moet doen omdat ik er niet achter kan komen wat het nou is. En ja, supermarktwerk is soms gewoon een hele hectische baan vergeleken met andere banen.
ReagerenAlias21 januari 2023 om 16:58Is een echo geleide punctie van de borst 100 procent te vertrouwen?
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2023 om 17:51Ja.
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2023 om 18:11Ik denk dat je dat met een psycholoog moet bespreken om er dan samen achter te komen wat er dan precies aan de hand is
ReagerenAlias21 januari 2023 om 18:51John kan een huisarts door naar een moedervlek te kijken belissen of er verder actie moet worden ondernomen?
Reageren