John (moderator)
9 januari 2023 om 17:27Ik mag er niets over zeggen. Dat weet je heel goed. Stress nou eens niet zo over dat ding en geniet van je vakantie
John (moderator)
9 januari 2023 om 17:27“Zijn de randen wel mooi egaal? Is die ongelijk kwa vorm of normaal rond ?” Dat zijn toch vragen die je zelf ook kunt beantwoorden
ReagerenAlias9 januari 2023 om 17:29Sorry u heeft gelijk. Ik ben alleen zo gewend dat u altijd normaal eerst kon oordelen erover. Ik laat het hierbij. Ik probeer gwn niet na de huisarts te gaan meer john omdat ik niet afhankelijk wilt zijn van constant bevesteging van de huisarts. Is voor hun ook vermoeiend. Vandaar dat ik t hier vraag. Maar ik besef dat ik om zo een klein moedervlekje niet zo een angst moet hebben. Ik laat het hierbij
ReagerenAlias9 januari 2023 om 17:35Klopt kan ik ook zelf beoordelen maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Mijn hersens zien nu bijvoorbeeld een zwart moedervlekje terwijl iedereen het bruin noemt. Als ik me focus op iets zet word het altijd dramatish
ReagerenAlias9 januari 2023 om 18:26John borstkanker onder de leeftijd van 30 zonder gen mutatie en een echo van 4 maanden geleden en geen knobbel is toch extreem zeldzaam bijna onmogelijk?
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2023 om 18:32Ga je nou van de moedervlek weer naar de borstkanker???
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2023 om 18:33Je wisselt gewoon de ene angst voor de andere in… Kom je hier niet verder met de moedervlek begin je weer over borstkanker. En daar heb ik genoeg over gezegd. Alle vragen die je maar kunt bedenken zijn aan de orde geweest, En we gaan hier niet weer opnieuw over beginnen
ReagerenAlias9 januari 2023 om 18:34Mijn angsten spelen ineens weer op. Weer een kennis met een ziekte diagnose
ReagerenAlias9 januari 2023 om 18:51Pff kan ik de komende 6 maanden even rustig zonder angst leven? Met alle onderzoeken die ik heb gehad zonder gen mutaties en leeftijd moet ik toch even goed zitten en niet bang zinn elke dag ziek te worden
ReagerenAlias9 januari 2023 om 20:11?
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2023 om 20:16Ik kan nou wel “ja ” zeggen, maar of dat dan bij jou ook gaat werken…
ReagerenAlias9 januari 2023 om 20:20Zo ja, dan komt er nu geen nieuwe vraag meer
ReagerenAlias9 januari 2023 om 22:17Hi john, soms als ik snel lig heb ik een beetje een duizelig gevoel. Dit heb ik 4 jaren geleden ook gehad toen ook in combinatie met overgeven. Allemaal controles gehad was niks op te vinden. Is dit een probleem die wel vaker voorkomt positieduizeligheid? Het is alleen als ik bijvoorbeeld snel ga liggen in bed. Verder zo heb ik er nooit last van
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2023 om 17:07Dat komt idd wel vaker voor
ReagerenAlias10 januari 2023 om 19:08Is dit zwart of bruin?
Reageren