Zoeken Vraag het forum

Angsten 2

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ik mag er niets over zeggen. Dat weet je heel goed. Stress nou eens niet zo over dat ding en geniet van je vakantie

John (moderator)

“Zijn de randen wel mooi egaal? Is die ongelijk kwa vorm of normaal rond ?” Dat zijn toch vragen die je zelf ook kunt beantwoorden

Reageren
    Alias

Sorry u heeft gelijk. Ik ben alleen zo gewend dat u altijd normaal eerst kon oordelen erover. Ik laat het hierbij. Ik probeer gwn niet na de huisarts te gaan meer john omdat ik niet afhankelijk wilt zijn van constant bevesteging van de huisarts. Is voor hun ook vermoeiend. Vandaar dat ik t hier vraag. Maar ik besef dat ik om zo een klein moedervlekje niet zo een angst moet hebben. Ik laat het hierbij

Reageren
    Alias

Klopt kan ik ook zelf beoordelen maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Mijn hersens zien nu bijvoorbeeld een zwart moedervlekje terwijl iedereen het bruin noemt. Als ik me focus op iets zet word het altijd dramatish

Reageren
    Alias

John borstkanker onder de leeftijd van 30 zonder gen mutatie en een echo van 4 maanden geleden en geen knobbel is toch extreem zeldzaam bijna onmogelijk?

Reageren
    John (moderator)

Ga je nou van de moedervlek weer naar de borstkanker???

Reageren
    John (moderator)

Je wisselt gewoon de ene angst voor de andere in… Kom je hier niet verder met de moedervlek begin je weer over borstkanker. En daar heb ik genoeg over gezegd. Alle vragen die je maar kunt bedenken zijn aan de orde geweest, En we gaan hier niet weer opnieuw over beginnen

Reageren
    Alias

Mijn angsten spelen ineens weer op. Weer een kennis met een ziekte diagnose

Reageren
    Alias

Pff kan ik de komende 6 maanden even rustig zonder angst leven? Met alle onderzoeken die ik heb gehad zonder gen mutaties en leeftijd moet ik toch even goed zitten en niet bang zinn elke dag ziek te worden

Reageren
    Alias
    John (moderator)

Ik kan nou wel “ja ” zeggen, maar of dat dan bij jou ook gaat werken…

Reageren
    Alias

Zo ja, dan komt er nu geen nieuwe vraag meer

Reageren
    Alias

Hi john, soms als ik snel lig heb ik een beetje een duizelig gevoel. Dit heb ik 4 jaren geleden ook gehad toen ook in combinatie met overgeven. Allemaal controles gehad was niks op te vinden. Is dit een probleem die wel vaker voorkomt positieduizeligheid? Het is alleen als ik bijvoorbeeld snel ga liggen in bed. Verder zo heb ik er nooit last van

Reageren
    John (moderator)

Dat komt idd wel vaker voor

Reageren
    Alias
Reageer op: Angsten 2
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.