Zoeken Vraag het forum

Veel pijn na val

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ben 16

Vrijdag ben ik met de fiets gevallen en kreeg mijn eigen stuur in mn rug ben vervolgens halve minuut bewusteloos geweest en heb er erg veel pijn aan mijn rug en nek aan over gehouden. mijn ribben zijn erg blauw en ook op mijn rugwervels zitten nogal wat blauwe plekken. heb ook best veel moeite met ademen. lopen gaat bijna niet. heb ookal paar nachten niet kunnen slapen door de pijn. heeft iemand ervaring met dergelijke klachten na een val?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je na de val ook bij een dokter geweest?
    Zo niet, dat wordt jet tijd om dat alsnog te doen

Reageren
    Anoniem

naar de dokter geweest die geeft me het antwoord: ’laten we het even een weekje aankijken’ maarja dat helpt niet tegen de pijn. slik nu 2 paracetamol met 2 ibuprofen maar helpt niet echt. de huisarts heeft overigens niet eens een lichamelijk onderzoek uitgevoerd.

Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval terug naar de huisarts. Laat hem naar de rug kijken en vraag een andere pijnstiller

Reageren
    Anoniem

bedankt voor je snelle antwoord Tandor. ik zal morgen meteen terug gaan

Reageren
    Anoniem

Huisarts vond eerst dat ik me aanstelde. Heb toch aangedrongen tot röntgenfoto en maar goed ook. Bedabkt Tandpr voor je snelle en goede reacties!

Reageren
    John (moderator)

Heel goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!!

Ik wens je heel veel beterschap.

Reageren
Reageer op: Veel pijn na val
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.