- Anoniem6 juni 2016 om 17:29
Hallo, ben 16
Vrijdag ben ik met de fiets gevallen en kreeg mijn eigen stuur in mn rug ben vervolgens halve minuut bewusteloos geweest en heb er erg veel pijn aan mijn rug en nek aan over gehouden. mijn ribben zijn erg blauw en ook op mijn rugwervels zitten nogal wat blauwe plekken. heb ook best veel moeite met ademen. lopen gaat bijna niet. heb ookal paar nachten niet kunnen slapen door de pijn. heeft iemand ervaring met dergelijke klachten na een val?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 18:53Ben je na de val ook bij een dokter geweest?
Reageren
Zo niet, dat wordt jet tijd om dat alsnog te doenAnoniem6 juni 2016 om 19:50naar de dokter geweest die geeft me het antwoord: ’laten we het even een weekje aankijken’ maarja dat helpt niet tegen de pijn. slik nu 2 paracetamol met 2 ibuprofen maar helpt niet echt. de huisarts heeft overigens niet eens een lichamelijk onderzoek uitgevoerd.
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 20:08Ga in ieder geval terug naar de huisarts. Laat hem naar de rug kijken en vraag een andere pijnstiller
ReagerenAnoniem6 juni 2016 om 20:10bedankt voor je snelle antwoord Tandor. ik zal morgen meteen terug gaan
ReagerenAnoniem10 juni 2016 om 21:12Huisarts vond eerst dat ik me aanstelde. Heb toch aangedrongen tot röntgenfoto en maar goed ook. Bedabkt Tandpr voor je snelle en goede reacties!
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2016 om 21:26