Zoeken Vraag het forum

Pijn in nek en rug na val

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik was bij de tandarts geweest en reageerde niet lekker op verdoving ik ben toen flauwgevallen op zich niks bijzonders.

Er is toen iemand mee naar huis gelopen en op straat ben ik schijnbaar weer flauwgevallen schijnbaar plat op mijn rug en hoofd.

Op het moment dat ik bijkwam had ik wel pijn in nek en rug maar niet heel erg ik ben naar huis gebracht.

De hele dag wel pijnklachten maar wel te doen .

In de avond kreeg ik het al wat zwaarder.

Nu dus in de nacht wakker van de pijn ik kan mijn nek bijna niet bewegen van de pijn kan bijna niet overeind komen ook voel ik de pijn in mijn nek net onder dat holletje zeg naar aan de achterkant van de schedel voor de rest zit de pijn aan zijkanten nek.

Hetvis bnirt mijn hele rug die pijn doet maar gewoon 1 plek in het midden van mijn rug.

Is het zinvol hiervoor mijn huisarts te bellen morgenochtend.

Ik bedoel ik neem aan dat ik niks gebroken heb omdat ik flauw ben gevallen is nou niet van grote hoogte ofzo.

Kan de pijn ook van stijfheid zijn?

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ja, je moet zeker naar de huisarts.
    Het kan goed zijn dat je allergisch bent voor het verdovingsmiddel.
    Het is handig dat vast te stellen, zodat je de volgende keer kunt aangeven dat ze dat verdovingsmiddel niet meer moeten gebruiken. Bij een zware operatie wordt altijd gevraagd of je slecht tegen bepaalde stoffen kunt. Probeer dus te achterhalen welk verdovingsmiddel de tandarts heeft gebruikt.

Reageren
Reageer op: Pijn in nek en rug na val
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.