- Maria12 augustus 2018 om 01:21
hoi… ik ben op vakantie in frankrijk en heb een bmx bij me. Daar ging ik vandaag iets te hard mee door een bocht, waardoor mn fiet weg gleed.( zijn grint paden, met zand) ik ben toen voorover gevallen en op mijn nek beland. Ik heb toen mijn wonden schoongemaakt en door de adrenaline zei ik dat ik verder nergens laat van had. Ik kreeg iets kater wel last vanhoofdpijn waardoor ik even op bed was gaan liggen. Maar nu doet mijn nek echt heel veel pijn en kan ik hem niet bewegen. De pijn zit voornamelijk recht in het midden en trekt door naar mn rug. Iemand een idee eat dit kan zijn en war ik ermee moet doen
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2018 om 11:11Ik zou dan toch maar eens naar een dokter gaan.
ReagerenMaria16 augustus 2018 om 01:47jaa, dat zijn we geweest maar was moeilijk om alles uit te leggen en elkaar goed te begrijpen ze hebben wel gekeken maar snapte het probleem niet helemaal… maar heb nog steeds heel veel pijn en slik nu pijnstilling om uit mn bed te kunnen komen. Want als k rechtop moet gaan zitten verga ik van de pijn. We vliegen morgen terug naar NL om daar meteen naar het ziekenhuis te gaan.
Reageren