- Anoniem12 maart 2016 om 20:14
Eind september ben ik op vakantie van een paard gevallen. Ik ben met de linker onderkant van mijn rug op hele punten stenen terecht gekomen. Dit heeft geleid dat ik dagen niet op mijn rug/linkerzij kon liggen. Het duurde dagen voordat er echt een blauwe plek was te zien, zie heel groot was.(zie foto)
paar weken hierna is er een echo gedaan en was te zien dat er heel veel vocht in zat. Dit zou maanden duren voordat het weg was.
Als ik nu op de plek druk voel ik het nog, verder niet meer.Nu is het dat ik de laatste weken links onder last van mijn buik heb. ter hoogte van het eind van het heupbot (echt net daarnaast). Soms voel ik het wel, soms weer dagen niet. Echter nu al weer 3 dagen wel.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zou ik naar de huisarts moeten of kan ik gewoon door blijven lopen (ik heb het niet op huisartsen na meerdere malen foutieve diagnoses)1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 maart 2016 om 20:27Ik denk dat het goed is om even naar de huisarts te gaan. Wat is dat voor een kuiltje dat ik rechts op de foto zie?
Reageren