- Anoniem20 januari 2014 om 12:48
ik vraag me af of nog meer mensen dit mee hebben gemaakt mijn dokter en het ziekenhuis weten niet wat ik mankeer ben er voor in onderzoek gegaan na 9jaar omdat ik de laatste jaar veel meer klachten erbij kreeg.
in mijn linkeronderbuik zit een bult die heb ik pas vorig jaar ontdekt nooit eerder naar gekeken dus die zit er al 9 jaar net boven me lies naast/ onder mijn heup(bot) als ik daar duw zo dat doet me toch zeer ik ben 7 jaar geleden gestopt met sporten omdat het gewoon echt niet meer ging.
als ik 150 meter of meer loop aan één stuk kan ik niet meer lopen dan is het net of er een mes in me buik gestoken word zodra ik hem induw en loop dan verder gaat het weer ik heb in oktober 2013 me eerste echo gehad en daar kwam niks uit vandaag weer een echo gehad precies hetzelfde, dus ik ben ten einde raad nu zit er 1 ding op een kijk operatie omdat ik 23 ben willen ze mij niet door de ct scan doen omdat dat gevolgen op kan leveren bij een jonge vrouw aan haar baarmoeder ook omdat ik jaren met me baarmoeder aan het sukkelen ben geweest raad hij het mij af alle symptomen heb ik van een liesbreuk/buikbreuk.
maar helaas nog steeds geen antwoord ook snachts word ik er wakker van vooral als ik een volle blaas heb of net heb gegeten zie het zo voor je je hebt gegeten en ga dan keihard rennen dan krijg je zoon steek in je zij maar dan 10 keer zo erg.
Ik kan dus nooit meer paardrijden, sporten, wandelen zolang ik nog last van me buik heb toen ze gingen voelen aan die bult kwam hij iet hoger en toen hij daar drukte was het weer een andere pijn maar zo erg dat er gewoon tranen in me ogen schoot het zijn iedere keer verschillende pijnen die ik voel dat ik het niet eens uit kan leggen.
Bij wie komt dit nog meer bekent voor?
Groetjes Daisy
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 januari 2014 om 15:49Je klachten lijken mij duidelijk veroorzaakt te worden door lies-buik breuk. Als een CT scan niet mogelijk is, dan blijft er inderdaad een kijkoperatie over of een MRI. Ik zou er wel iets aan laten doen. Vanzelf gaat dit dus niet weg.
Reageren