- Anoniem31 oktober 2013 om 07:59
Hallo,
Ik heb al iets meer dan twee weken aanhoudende buikpijn rechtsonder. Ik ben op 18 oktober doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze mijn bloed geprikt op verdenking van een blindedarmontsteking. In het bloed waren geen afwijkingen. Uiteindelijk heeft de Gynaecoloog een inwendige echo gedaan en daarop was een Cyste te zien. Ze hebben diezelfde avond een kijkoperatie uitgevoerd en gezien dat er ook bloed in de buikholte zat. De Cyste is verwijderd en na de operatie ging het direct beter. Echter heb ik sinds maandag weer dezelfde soort pijn, een continue aanwezige pijn rechtsonderin,mijn lies zwelt ook steeds op. Wederom doorgestuurd naar de SEH en daar hebben ze mijn bloed geprikt en wederom was alles in orde. Tevens een inwendige echo gehad en daarop was niets te zien. Ik ga vanmiddag weer terug naar de huisarts omdat ik krom zit van de pijn. Mijn vraag is of iemand dezelfde soort ervaringen heeft of enig idee wat dit kan zijn? De artsen staan voor een raadsel en ik voel me onbegrepen.