- Anoniem15 februari 2014 om 23:02
Hallo,
Ik heb al bijna meer dan een jaar, af en aan, last van een hele scherpe pijn. Dit is linksonder in mijn buik, net boven mijn lies.
Ik wil nog net niet die stap naar de huisarts nemen.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2014 om 23:28Misschien toch goed om wel even bij de huisarts langs te gaan. Voel je zelf niets in je lies (met je hand) Ben je een man of vrouw en hoe oud ben je? Doe je aan sport en zoja welke?
ReagerenAnoniem16 februari 2014 om 23:03Ik voel niets in mijn lies. Ik ben een vrouw van 23 en op dit moment doe ik niet aan sport maar ben wel gezond en op goed gewicht.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2014 om 23:11Komt de pijn regelmatig ongeveer 2 weken voor je menstruatie?
ReagerenAnoniem20 februari 2014 om 21:33Nee, dit is een constante pijn. Het maakt niet uit of ik nou lig, loop, zit of wat dan ook. En het zijn niet echt steken maar een hele aparte pijn. Wanneer het komt aanzetten dan is het ook behoorlijk pijnlijk. Eerst was het eens in de zoveel tijd en nu wel bijna dagelijks..
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2014 om 22:12Als je een hand midden onder je navel legt met de vingers naar links waar zit dan de pijn? Misschien kan ik er zo achter komen waar de pijn precies zit.
ReagerenAnoniem21 februari 2014 om 22:53Onder de pink. Bedoel je dat?
ReagerenJohn (moderator)
21 februari 2014 om 23:29Precies dat bedoelde ik.
Reageren
In dat gebied zitten de eierstok. Misschien toch goed om naar de huisarts te gaan.