Ondragelijke pijn flanken

Hallo
    Ik heb al ruim 2 weken ondragelijke pijn in mijn flanken. De pijn is continu aanwezig en word verergerd met pijnscheuten. Nu ben ik al bij de huisarts geweest en die kan niks in mijn urine vinden. Zou ik me zorgen moeten maken? De pijn is zo erg dat ik moeilijk kan staan, lopen, zitten of liggen. Ook slaap ik al een week erg slecht Door de pijn.

Reageren

Heeft de huisarts ook naar de klachten gekeken of heb je alleen maar urine afgeven voor onderzoek?

Reageren

Hij heeft ook gekeken naar de pijn klachten. Hij zegt dat het waarschijnlijk de spieren in mijn rug zijn.
    Ik heb hier zo mijn twijfels over aangezien de pijn alleen erger word, ik (bijna) niet meer slaap, eet of drink. Continu misselijk ben en er helse steken tussen Door krijg.p

Reageren

Misschien toch goed om terug te gaan naar de huisarts en om een echo va je nieren te vragen. Je hebt voor de rest geen klachten met plassen?
    Hoe oud ben je en ben je man of vrouw?

Reageren

Ik heb voor een echo gevraagd alleen vond de huisarts dit niet nodig.
    Ben zelf een vrouw van 23. Heb bij het plassen ook erge steken in mijn flanken. Voor de rest geen branderig gevoel of iets.

Reageren

Dat kan de huisarts dan wel denken, maar je loopt al 4 weken met forse klachten. Als de huisarts het probleem niet kan oplossen, moet hij je doorverwijzen.

Ga dus terug naar je huisarts en vraag om een echo van je nieren en blaas of een verwijzing naar de uroloog. Laat je niet afschepen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ondragelijke pijn flanken

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe