Zoeken Vraag het forum

Langdurige pijn en vermoeidheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen,

Ik weet niet goed waar ik terecht kan met mijn verhaal dus ik wil het graag hier even kwijt. Ik heb al jaren last van vermoeidheid en ben daar meerdere keren voor onderzocht (bloed onderzoek) ik heb een keer vitamine D tekort gehad en heb toen pillen daarvoor geslikt maar het ging niet over, ik was nog steeds moe. Sinds 2 jaar heb ik ook pijnklachten, vooral in mijn rug, heupen en schouders. Ook hiervoor ben ik vorig jaar naar de dokter geweest maar weer werd er niks raars gevonden.

Ik ben jong (26) en eet gezond, ik werk en beweeg regelmatig, ik heb geen overgewicht en ik doe ook geen zwaar werk. Ik ga op tijd naar bed en zorg dat ik minimaal 8 uur slaap. Maar moe, ben ik elke dag, soms zak ik door mijn benen of wordt ik al moe van het denken aan opstaan, mijn benen voelen soms zwak aan en ook boven mijn hoofd iets optillen is voor mij vervelend en pijnlijk. Ook heb ik soms tintelingen in mijn handen en armen. Werken is voor mij heel erg vermoeiend, ik heb geen zwaar werk en kan regelmatig zitten maar toch ben ik na een werkdag van 8 uur enorm vermoeid en wil ik alleen nog maar op de bank liggen. Ik werk maar 3 dagen per week en toch heb ik aan die overige 4 dagen niet genoeg om bij te komen van mijn 3 werkdagen. Ik heb net 2 weken vakantie achter de rug en ben weer aan het werk, nu zou ik goed uitgerust moeten zijn maar niets is minder waar, ik ben nog steeds moe en mijn lichaam voelt moe aan. Mijn geest wil wel maar mijn lichaam niet.

Omdat ik jong ben wil ik “me niet aanstellen” en ga ik dus gewoon naar mijn werk, het doktersonderzoek leverde niks op en ook mijn bloedwaardes waren normaal, wat moet ik nu nog? Ik weet het niet meer. Soms denk ik wel dat ik me aanstel maar als ik na een paar weken vakantie nog steeds zo moe ben als daarvoor, dan is dat toch niet goed? Ik wordt hier erg neerslachtig van en voel me moedeloos. Misschien dat ik hier wat goeie adviezen kan krijgen.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Nog even een toevoeging want ik zie dat ik veel over mijn vermoeidheid heb geschreven maar weinig over de pijn. Als ik lang wandel met mijn honden (langer dan een uur) krijg ik last van mijn heupen, zeurende pijn. Mijn schouders voelen stram aan en doen dagelijks zeer. Mijn rug doet ook dagelijks pijn, vooral onder in mijn rug en ik kan niet langer dan een half uur achter elkaar staan. Soms heb ik moeite met opstaan (van de bank en uit bed) en kom ik moeilijk op gang (stijf). Voel me soms net een oude vrouw.

Reageren
Reageer op: Langdurige pijn en vermoeidheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.