- Anoniem21 juli 2014 om 20:01
Hallo
Ik ben op dit moment op vakantie in Kroatië en heb last van een heleboel vage klachten… Ik weet niet zo goed wat nou samen kan hangen en wat los staat maar ik zal alles maar even op een rijtje zetten…– pijn die lijkt te verplaatsen door m’n lichaam… Soms zit het vlak onder m’n onderste ribben, dan weer rondom m’n sleutelbeen en afwisselend in m’n linkerbil, heup, en nek.
– benauwdheid/niet goed diep kunnen inademen
– duizeligheid
– slap gevoel in m’n lichaam
– erg slecht evenwicht. Soms loop ik en val ik ineens om (weet me dan nog wel staande te houden maar toch)De benauwdheid was al begonnen in Nederland en komt in vlagen… Dat doen de andere klachten trouwens ook: ze zijn allemaal niet continue aanwezig…
Ikzelf weet niet zo goed wat ik er mee moet en het is waarschijnlijk niks maar het is wel vervelend… Ik kan zelf ook echt niet bedenken waar het mee te maken kan hebben omdat het zulke onsamenhangende dingen zijn enzo…
Tegen de pijn werkt trouwens niks, paracetamol en ibuprofen al geprobeerd maar doet niks…
Heeft iemand misschien tips of ideeën?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juli 2014 om 21:03Zijn de klachten constant aanwezig of heb je er minder last van als je druk bezig bent?
Reageren
Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?Anoniem22 juli 2014 om 17:23Hoi! Bedankt voor je reactie!
Reageren
Ik ben een meisje van 16.
Ik gebruik geen alcohol/drugs/medicijnen (behalve dé pil)
En de klachten worden niet minder als ik bezig ben, eerder erger…John (moderator)
22 juli 2014 om 21:22Het zijn wel wat vreemde klachten.
Reageren
Als je terug bent van vakantie denk dat je er goed aan doet je huisarts op te zoeken met deze klachten. Ik kan helaas niet zo gauw bedenken wat een oorzaak zou kunnen zijn. Er zal toch wat onderzoek gedaan moeten worden.Anoniem23 juli 2014 om 09:14Ah okee
Reageren
Toch bedankt voor het meedenken!