Zoeken Vraag het forum

Ondragelijke rugpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

sinds donderdagavond heb ik heel erg last van mijn rug, het begon toen ik rustig een film zat te kijken, en het deed uiteindelijk zoveel pijn, dat ik een paracetamol moest nemen. De rest van de avond had ik weinig tot geen last, maar midden in de nacht werd ik wakker en was de pijn ondragelijk, na een half uur rond gedrenteld te hebben, heb ik toch maar weer 2 paracetamols genomen. Ik ben heel voorzichtig met paracetamols om dat ik al eerder een maagzweer heb gehad. De rest van de nacht ging redelijk en heb ik gewoon door geslapen. Vrijdag heb ik verspreid over de dag paracetamols genomen, met de hoop dat het maar eenmalig was, en vanzelf over zou gaan.
    Vrijdag nacht werd ik wakker en was de pijn ondragelijk, er was ook buikpijn bij gekregen. Aangezien ik nog maar 16 ben, hebben mijn ouders om 2 uur de huisartsenpost gebeld, en mijn klachten verteld. Ik moest even langskomen om gecheckt te worden door een dokter. De dokter heeft mijn urine onderzocht om te kijken of het misschien een urineweg infectie was, maar dat was het dus niet. Ik werd weer naar huis gestuurd met een recept voor pijnstillers. Capsules met 1000 mg, waarvan ik er ongeveer 3 verspreid over de dag mag.
    Nadat ik die vanacht ingenomen had, heb ik heerlijk geslapen en niks meer gevoeld, tot ik wakker werd. Ik mocht nog een Pijnstiller, en de pijn werd minder. Dat is nu ongeveer 5 uur geleden, en ik mag pas vanavond weer de volgende pijnstiller.
    Volgens de dokter is het niks bijzonders, het zou horen bij de menstruatie, maar ik menstrueer al 4 jaar, en ik weet hoe de rugpijn bij menstruatie voelt. Die is in de onderrug, over het hele vlak verspreid. Deze rugpijn, zit rechts onderin, net naast de ruggenwervel en is er met hele scherpe steken. Ik heb al op internet zitten kijken, maar ik heb niemand gezien dien ongeveer het zelfde heeft als ik.
    Ik hoop daarom dat iemand anders misschien zoiets heeft meegemaakt, of in ieder geval een tip heeft.

Groetjes, Daniëlle

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er goed aan doet om volgende week toch maar even naar je eigen huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: Ondragelijke rugpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.