- Ikke25 november 2017 om 20:01
Ik hoop dat ik t in de goede rubriek plaats maar sinds 3 wkn heb ik vreselijke rugpijn, t begon “onschuldig” zoals iedereen wel eens heeft. Onderin de rug terhoogte vd putjes denk ik, 4 dgn later straalde t uit naar mijn rechterbeen, mijn hele heup/bekken gebied en kon moeilijk zitten/lopen/liggen. De huisarts gaf mij ontstekingsremmers maar na 4 dgn ging t alleen maar slechter,t straalde nu ook uit ntot midden in mijn ruggegraat, ik kreeg toen spierverslappers erbij. Maar 2 dgn later heb ik het HAP moeten bellen, deze gaf mij telefonisch morfine. De dag erop kon ik echt niks meer, heb de hele straat bij elkaar gegild vd pijn. Ben afgevoerd met de ambulance nadat ik was platgespoten, in de ambulance nog 2 x bijgespoten tegen de pijn. Ik heb een week op de AOA gelegen, na 4 dgn werd er pas een MRI gemaakt maar niks gevonden en werd naar huis gestuurd, alhoewel ik nog steeds morfine(5-10mg), paracetamol (1000mg)slikte en een pijnscore van 7-8 had. Wat zou dit kunnen zijn? De pijn is nog steeds aanwezig(score 6-7)alleen uitstraling naar t been is weg. Ik maak mij ernstig zorgen! Zou ook wel second opinion willen maar waar?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 20:04Voor een second opinion moet je bij de huisarts een verwijzing vragen voor een neuroloog en dan naar een ander ziekenhuis gaan.
Reageren