Zoeken Vraag het forum

Ondragelijke pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annoniem

Het starte ongeveer een jaar geleden met een knagende pijn aan mijn onderrug. Maar ik zat er niet zo mee in dus liet ik het zo. Maar sinds een paar maanden word de pijn alleen maar erger. Elke keer als ik een zittende of liggende houding heb geraak ik niet meer recht. Als ik uiteindelijk recht sta trekt het ongeloofelijk hard samen in mijn onderrug. Na 2 minuten proberen om te stappen gaat dit over, maar ook dit verergerd. Ook heb ik last van een trekkend, krampachtig gevoel in mijn rechterbil die ik aventoe eens voel. Ook heb ik in mijn bovenrug( bijna aan mijn schouders) aventoe een heel brandend gevoel.

Hiervoor ben ik eens in het beginstadium naar een dokter geweest maar deze zei dat ik enkel moest rusten. Intussen is het zo ondragelijk geworden dat ik bang heb op een dag wakker te worden en niet meer te kunnen bewegen.

Iemand advies? Of truckjes om deze pujn te verzachten.. het zou welkom zijn.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik d nk dat het dan toch goed is, om terug te gaan naar de dokter

Reageren
Reageer op: Ondragelijke pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.