Zoeken Vraag het forum

Pijn onderrug, uitstraling benen, overal in lichaam pijn.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik hoop dat iemand hier misschien weet wat het is of waar ik de dokter naar kan laten kijken 🙂
    Al een lange tijd heb ik last van pijn. Het begon met niet kunnen lopen op 1 been. Niets gevonden het zal wel weer overgaan zeiden ze.
    Dat ging nog een tijdje door en het sloeg over in overal pijn in mijn lichaam. Dit was voornamelijk in de ochtend, en als ik iets actiefs had gedaan.
    De laatste paar weken is het zo erg geworden dat ik zelfs na 5 minuten staan pijn heb. Het zit voornamelijk in mijn onderrug, en het straalt uit naar beiden benen, vooral de rechter waar ik eerst niet op kon lopen. Het lijkt ook alsof mijn benen in de fik staan. De pijn in mijn onderrug zit voornamelijk aan 1 kant. Ook ben ik continu moe.
    Ook ben ik hiervoor geweest naar de dokter ( spoeddienst ) omdat ik me niet meer kon bewegen van de pijn. Die voelde 5 seconden en zei dat het spit was. Hij gaf me diclofenac. Dat hielp, alleen deed m’n rechterbeen nog wel vreemd.
    Toen ik naar mijn eigen huisarts ging voelde hij ook maar zei niets over een spit. Nu moet ik weer aangezien de diclofenac zijn werking verloren heeft en dit ook geen oplossing is om elke dag te blijven slikken.
    Ik heb hiervoor al bloed laten prikken en een foto laten maken.
    Zou iemand hier misschien weten waar ik nog meer naar zou moeten laten kijken ?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je de huisarts om een verwijzing moet vragen naar de neuroloog. Het is mogelijk dat je zenuwpijn hebt vanuit je rug. Er zou een MRI gemaakt moeten worden van je onderrug.

Reageren
Reageer op: Pijn onderrug, uitstraling benen, overal in lichaam pijn.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.