- Anoniem20 november 2013 om 14:15
Goedenavond,
Ik heb sinds maandag een klein bultje ter hoogte van mijn stuitje. Ook voelt het gedeelte achter het bultje hard aan.
Dinsdag is deze groter geworden en heb ik er last van als ik zit of op mijn rug lig. Ter preventie heb ik ibuprofen genomen om de zwelling en pijn tegen te gaan.
Dinsdagavond en woensdag is de bult dikker geworden maar is meer aan de oppervlakte van de huid. De pijn is iets erger geworden maar is niet ondraaglijk.
Vandaag komt er een beetje bloed uit en ook wat vocht (gebeurde net dus weet niet of het helder is of niet). De diameter is ongeveer 3cm.
Als er morgen nog geen verbetering is bel ik de huisarts maar ik wil toch even weten wat jullie hiervan denken.
3 reactiesReagerenTandor120 november 2013 om 15:15Het lijkt op een (steen)puist. Laat iemand naar de bult kijken.
ReagerenAnoniem20 november 2013 om 16:12Zojuist is de bult open gegaan en komt er pus/etter uit, heb er nu een gaasje op zitten. Morgen neem ik contact op met de huisarts.
Reageren
Wel fijn dat de druk er nu af is.Tandor120 november 2013 om 21:23Een puist dus.
Reageren
Gewoon schoon houden met warm water. Tijdens het douchen. Het geneest doorgaans vanzelf.