- Louise098719 maart 2015 om 17:00
Hallo allemaal!
Ik heb sinds gisteren (ontdekt dat ik .. Heb) een bultje, net iets onder m’n stuitje. Het deed plotseling pijn en ik kon er niet meer op zitten, liggen gaat ook niet zonder te vergaan van de pijn.
Als ik er op druk of overheen ga met mijn hand, doet het ook pijn.Ik ben een ongelofelijke angsthaas, dus ik gelijk denken dat het iets ernstigs is. Maar ik wil het zeker weten, wat mensen ook zeggen!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ongeveer 2 maanden geleden heel naar van de trap ben gevallen (gescheurde enkelband + 2 weken daarna erge spit). zou dit er mee te maken kunnen hebben?
Aambei? Cyste? Abces? Ik heb het allemaal al opgezocht, maar het is niet van toepassing bij mij.
Help me! Oh zo graag..4 reactiesReagerenLouise098719 maart 2015 om 17:11Ik moet er bij zeggen; ik ben 17 jaar. Vandaar de angst..
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2015 om 18:06Hoe ziet het bultje er uit?
ReagerenLouise098719 maart 2015 om 18:12Dat is het probleem, je kan het niet zien. Alleen de plek eromheen (zie, bilnaad) is roodachtig.
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2015 om 19:35Dan is het misschien wel een steenpuist in ontwikkeling of een cyste.
Reageren
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.