Zoeken Vraag het forum

Overal pijn, begon bij mijn arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lauren

Hallo,

Ik ben nieuw hier, omdat ik niet meer weet hoe ik verder moet. Het begon 2 jaar geleden met pijn aan mijn arm. Toen dachten de doktoren dat ik een golfarm had. Hier werd ik voor ‘behandeld’ maar niks hielp. Met deze behandeling (infuus, spuiten enz) ben ik gestopt, omdat ze nu dachten aan een vorm van reuma of iets aan mijn spieren.

Nu, 2 jaar later, heb ik nog steeds last. Bovenop mijn arm is het gezwollen, ik laat soms dingen vallen zonder dat ik het doorheb, stijfheid in mijn vingers, last van mijn pols, vaak op een hele duidelijke plaats pijn, ook in de vingers. Sinds een tijdje heb ik overal pijn. Mijn rug en nek (ik heb een S-wervel maar weet niet of de pijn daar vanaf komt), en vooral in mijn benen en voeten. Smorgens heb ik zeker een half uur nodig voordat ik weer normaal kan lopen door de pijn. De eerste stappen doen heel veel pijn.
    Ik hoop dat iemand hier nog een idee heeft wat het kan zijn.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Even nog wat vragen:
    Hoe oud ben je?
    Je schrijft S wervel. Ik neem aan dat je daarmee een s vormige wervelkolom bedoelt?

Reageren
    Lauren

Ik ben 17 jaar. Ja dat bedoel ik

Reageren
    John (moderator)

Afhankelijk van de ernst van de scoliose (s vormige wervelkolom) kunnen je klachten inderdaad hierdoor worden veroorzaakt. Vraag de huisarts een verwijzing naar de orthopeed.

Reageren
Reageer op: Overal pijn, begon bij mijn arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.