- Anoniem9 juni 2015 om 14:26
Hallo iedereen,
Ik ben 20 jaar, en ik zit met een pijnlijke arm sinds een dikke week. Het is moeilijk om te beschrijven, maar ik voel soms een periodieke doffe pijn (geen stekende pijn dus) in mijn arm. Soms in de bovenarm, soms in de onderarm, en soms zelfs in de pols. Er is geen vaste plaats aan te duiden. Pijn is trouwens niet echt het goeie woord, het is eerder een vervelend gevoel. Niet alsof ze met naalden in je arm steken ofzo. Sinds een paar dagen is er ook nekpijn en rugpijn bijgekomen. Op sommige moment voel ik ook een branderig gevoel op mijn arm..
Ik moet hierbij zeker wel vermelden dat ik ziektevrees heb en dus gaan mijn gedachten direct naar botkanker.
Ik heb reeds 2 dokters bezocht, die beide zeggen dat het dat zeker niet is, maar toch kan ik die botkanker niet van me afzetten. Verder konden ze me echter niets concreet zeggen over wat het dan wel zou kunnen zijn. Van een zenuwprobleem hebben ze ook niets gezegd.
Heeft iemand hier enig idee wat het zou kunnen zijn, of die mij kunnen geruststellen? want ondanks 2 doktersbezoeken, ben ik nog altijd redelijk ongelukkig omdat ik er constant loop aan te denken: ik zit constant overal in mijn arm te nijpen om te zien of het bot pijn doet ofzo, maar meestal weet ik zelfs niet eens of ik mijn bot voel, of een pees of spier ofzo..Groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 juni 2015 om 16:30Ga terug naar je huisarts en naar een fysiotherapeut. Het zou best kunnen dat de klachten vanuit je nek komen door een beknelde zenuw.
Reageren