- Maaike1928 mei 2011 om 18:27
Hallo
Ik ben paar weken geleden gevallen op me arm, eerst deed het niet zo veel pijn maar daarna wel. Toen heb ik foto’s laten maken en het was niet gebroken er zat alleen vocht. Vandaag ben ik weer gevallen nu op me andere arm. De pijn is precies hetzelfde en ik kan hem niet gebruiken. Nu weet ik niet wat ik moet doen7 reactiesReagerenAnoniem28 mei 2011 om 18:33Dat is erg vervelend. Wat is precies jouw vraag? Zijn er verder nog bijzondere omstandigheden of problemen?
ReagerenMaaike28 mei 2011 om 18:39Mijn vraag is of ik nu weer naar de dokter moet gaan of niet
Reageren
Verder zijn er niet echt problemenJeanette28 mei 2011 om 21:24Als je weer bent gevallen, kan dat alleen al een reden zijn de dokter te raadplegen waarom je zo vaak valt. En als de pijn gelijk is als vorige keer en er toen een verdenking was op een breuk, dan geldt dit deze keer weer. En voor een röntgenfoto moet je even langs de huisarts. Dus volgens mij heb je twee goede redenen even naar de huisarts te gaan.
Als je nieuws hebt, laat je dat dan nog even weten hier?
ReagerenMaaike29 mei 2011 om 13:53Oke bedankt
Reageren
Ik denk dat ik morgen even naar de dokter ga, als het niet beter isMaaike30 mei 2011 om 19:18hoi voor de mensen die het willen weten er zat toch een breukje in
ReagerenFay30 mei 2011 om 20:36Hoi Maaike, fijn dat je duidelijkheid hebt. Wat gaat er nu gebeuren? Gips? En heb je thuishulp, want met twee armen ‘die het niet doen’ lijkt het mij lastig rolstoelen…
ReagerenMaaike31 mei 2011 om 08:52Ik heb nu drukverband voor een week
Reageren
Mijn rechterarm kan ik nu als best goed gebruiken dus daar doe ik alles mee
Hoe bedoel je rolstoelen?