Zoeken Vraag het forum

Pijn aan mijn armen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Herdervriend

[b]Pijn aan mijn armen[/b]

Beste,

Vandaag heb ik al de hele dag pijn gehad aan mijn armen. Voorral het gedeelte net achter mijn pols. Bij elke beweging die ik maak ermee, is er pijn of een soort van verzwakking. Waardoor ik lastiger kan typen dan normaal en dingen zoals een spuitbus indrukken niet meer kan, omdat het te pijn doet. Het voelt aan als een pijn alsof het gebroken is, alsof er iemand in gesneden heb. En ik snap echt niet hoe het komt. Maar het is al de hele dag zo en het word alleen erger.

Het breid zich namelijk nu ook uit tot mijn buik, onderbuik dan, inclusief mijn rug en mijn voeten hadden ook al de hele dag te leiden onder dezelfde pijn.

Mijn vraag is, WTF is dit nou, is dit ernstig, of gewoon doordat ik verkeerd geslapen heb of zo?

(Ik wil namelijk niet voor dit nu nog naar de dokter, pas na 1 week ga ik mijn zorgen maken, maar ja, wil wel weten wat er vandaag aan de hand is. Als het door blijf zetten update ik het wel, deze topic)!

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoe is het er inmiddels mee?

Het zou een infectie kunnen zijn die je gewrichten aantast, kortdurend gelukkig, en waarvan je verder goed ziek kunt worden.

Hoe is het nu, twee dagen later?

Reageren
    Herdervriend

De pijn lijkt ondertussen weg te zijn en de verlamming ook wel eigenlijk. Al voelde ik gisteren nog wel de pijn. En nu op dit moment voel ik ineens wat steken. En ja, als ik echt veel kracht zet voelk ook nog wel wat.

Oh btw, nog een extra probleem. Ik heb laatste tijd ook ineens zeer veel pijn van buikkrampen. En ja 2 keer zijn mijn nagels nu in mijn tenen gegroeid, of hoe je het ook noemt, wel er weer gelukkig uit gehaald, veel pijn, in soda erna gedaan. Gaat nu redelijk.

Reageren
    Anja

Ik denk dat deze problemen los van elkaar staan.

Ingegroeide teennagels zijn meestal een gevolg van het te kort knippen van de teennagel, en matige zorg waardoor de teen geïnfecteerd kan raken. Dat kan erg pijnlijk zijn dus zorg in de toekomst goed voor de nagels. Je kunt het beste de nagels verzorgen na het baden of douchen als de nagels zachter zijn.

De spierpijn lijkt dus weer opgelost te zijn, maar nu heb je ineens last van buikpijn. heb je daar al lang last van of is dat nu ook ineens op komen zetten nadat je de spierpijnen hebt gehad?

Ik denk dat je het beste even kunt afwachten en aanzien of er ontwikkeling zit in je klachten. Doe de komende twee weken even rustig aan zodat je lichaam voldoende tijd en energie krijgt om goed te herstellen.

Als de klachten toch onverwacht toenemen, kun je misschien het beste even naar de huisarts gaan, met name voor de combinatie van je spierklachten en de buikpijn.

Beterschap.

Reageren
    Herdervriend

[b]Anja schrijft:[/b]
    [quote]Ik denk dat deze problemen los van elkaar staan.

Ingegroeide teennagels zijn meestal een gevolg van het te kort knippen van de teennagel, en matige zorg waardoor de teen geïnfecteerd kan raken. Dat kan erg pijnlijk zijn dus zorg in de toekomst goed voor de nagels. Je kunt het beste de nagels verzorgen na het baden of douchen als de nagels zachter zijn.

De spierpijn lijkt dus weer opgelost te zijn, maar nu heb je ineens last van buikpijn. heb je daar al lang last van of is dat nu ook ineens op komen zetten nadat je de spierpijnen hebt gehad?

Ik denk dat je het beste even kunt afwachten en aanzien of er ontwikkeling zit in je klachten. Doe de komende twee weken even rustig aan zodat je lichaam voldoende tijd en energie krijgt om goed te herstellen.

Als de klachten toch onverwacht toenemen, kun je misschien het beste even naar de huisarts gaan, met name voor de combinatie van je spierklachten en de buikpijn.

Beterschap.[/quote]

Ik heb wel vaker buikpijn. Op dit moment alleen is het echt heel erg + diarree, wat echt K is als je wilt slapen omdat je naar school moet gaan. Heb ook ineens een gigantische hoofdpijn.

Maar idd, dit kan allemaal apart van elkaar staan.

Reageren
    Anjer

Gevoelige darmen? Prikkelbare darm syndroom? In ieder geval geen symptomen die acuut verontrustend zijn. Neem wat ‘gas terug’ en neem bewust rust en geef je lichaam de tijd zich te herstellen. Wacht dit even af, en kijk hoe de klachten zich dan ontwikkelen. Grote kans dat het vanzelf overgaat.

Mocht je je wel zorgen blijven maken, dan kun je natuurlijk altijd naar de huisarts gaan. Ik vraag mij af of dit nu echt nodig is, maar wat je beslist dat bepaal je natuurlijk zelf, en tenslotte, daar is de huisarts voor!

Reageren
    Herdervriend

Oke, bedankt voor de informatie.

Uhm op dit moment heb ik weer een nieuwe pijn, zit net onder de borsten (of weet ik veel hoe je dat gedeelte bij de mannen noemt). En het doet voorral pijn zodra ik zit. Meestal als ik zit op de wc, waar ik nog steeds ruim 2 uur op moet zitten voor het voorbij is. Oh en ineens heb ik een gigantische rare warmte gevoel in mijn buik, terwijl het koud is.

Reageren
Reageer op: Pijn aan mijn armen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.