- Knuffeltje23 januari 2013 om 07:49
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb al best wel een lange tijd last van:
*extreme vermoeidheid, zo erg dat ik zelf niet lang door het centrum van een stad kan lopen.
*Duizeligheid, gevoel van flauwvallen, slapte in mijn benen. Niet lang op benen kunnen staan. Gevoel van alsof je wegvalt, werkelijkheid niet meer volledig meekrijgt.
*elke nacht word ik vaker wakker en dan voelt heel mijn lichaam aan alsof het is uitgedroogd. Vooral mijn handen en voeten, en mijn mond/gezicht. Dit gaat ook niet weg door drinken.
*Mijn handen voelen ook opgezwollen en dik aan, heel stijf, moeite met bewegen.
*over heel mijn lichaam een vage spierpijn, net zo alsof je griep hebt.
*Het voelt elke dag ook aan alsof ik een soort griepachtig iets, onder de ledenen heb, vage pijnsymptomen en bijna elke dag verkouden etc.en veel last van keelpijn/hoofdpijn.
*met tijden heb ik ook last van mijn vagina en moet ik veel plassen. maar dit is telken een komen en gaan.Herkent iemand dit?
Ik zou het fijn vinden als iemand me wat informatie kan geven waardoor dit veroorzaakt zou kunnen worden, want ik heb op dit moment mijn opleiding op pauze moeten zetten, omdat het niet meer ging.Alvast bedankt.
1 reactieReagerenNina26 januari 2013 om 12:54Klinkt alsof je weerstand aan de lage kant is. Ik zou naar de huisarts gaan met deze waslijst aan klachten en laat meteen bloed controleren. En urine, want pijn met plassen kan een blaasontsteking zijn. Laat je weten hoe het met je gaat?
Groetjes, Nina
Reageren