Hallo,
Ik ben een jonge van 15 jaar en zit met verschillende dingen.
Het eerste is dat ik nogal kringen onder me ogen heb, ik lijk zo moe altijd, andere zeggen ook dat ik een (drugskop) heb... komt hard aan omdat ik nooit daaraan zou zitten maarja. scholieren kunnen hard zijn.
Ik zou graag een oplossing hiervoor willen hebben.
Een andere iets is dat ik nogal beetje rode wangetjes heb en een rode neus. hier zou ik graag vanaf willen. ik vind het zelf lelijk bij mij, maar niet bij anderen. ben nogal onzeker over me zelf en daar wil ik vanaf, als je goed voelt met je uiterlijk dan ook geestelijk en daar heb ik nu best problemen mee. Ik haat als mensen mij voor 'lelijk' uitschelden of over mijn uiterlijk praten. daar kan ik gewoon niet tegen. ik zou daar graag hulp voor willen krijgen..
Mitchell
Hoi Mitchel, de ene heeft dikke kuiten, de andere een rond hoofd, weer een ander lange dunne armen en zo hebben wij allemaal wat... Mijn tip: wordt volwassen, leer jezelf accepteren, kijk naar jouw mooie en goede eigenschappen, en bedenk dat zelfs modellenbureau's tegenwoordig allerlei mensen zoeken die uniek zijn met echte eigen karaktertrekken en uiterlijk. Geniet van jouw uniek zijn, in plaats van een standaarduiterlijk en doorsnee zijn.