Zoeken Vraag het forum

Psychisch erdoor..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • randi

beste,

ik zit met veel problemen in mijn hoofd over mijn gedrag,manier van denken enzo voort… ik zal deze een voor een opsommen ik zou graag hulp zoeken maar ik weet niet waar te beginnen dus doe ik het hier maar ;

1 enorme hoogtevrees
    2 faalangst
    3 GEEN zelfvertrouwen
    4 vetrouw iedereen direct ookal ken ik deze persoon niet
    5 als ik bv. medische klachten hoor of lees dan krijg ik ze ook
    6 rare aanvallen bij te veel stress
    7 ik schaam me voor het minste en word heel snel rood op mijn gezicht, praten tegen iemand zelf tegen familie is dit moeilijk en dus ook tegen al de rest van de wereld… ik durf niets zeggen omdat ik me schaam

ik zit er echt helemaal onderdoor en ik weet met mezelf geen blijf meer , met momenten wordt het voor me echt veel te veel en moet ik me ergens op afreageren en dat is meestal op mezelf :/

gelieve mij advies te geven

alvast bedankt!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hallo Randi,

Om hulp te krijgen zul je toch zelf stappen moeten ondernemen.
    Je zou om te beginnen eens naar je huisarts kunnen gaan en dat met hem/haar bespreken. Je huisarts is degene die je eventueel kan doorverwijzen naar adequate hulp

Reageren
    randi

beste,

ik zou dit graag met mijn huisarts bespreken maar volgens hem ben ik altijd kerngezond ookal zeg ik van niet…

Reageren
    John (moderator)

Je zult ook best wel gezond zijn, maar er gaan toch een paar dingen niet zo goed.
    Er staan natuurlijk wel een paar dingen in het lijstje waar je niks aan kunt doen en die eigenlijk heel gewoon zijn.
    Hoogtevrees en snel rood worden bijvoorbeeld. De overige dingen zijn dingen die je toch met je huisarts zou moeten bespreken. Hij/zij is de enige die ja kan doorverwijzen.

Reageren
    randi

beste,

ik zal nog eens langsgaan hartelijk dank!

Reageren
Reageer op: Psychisch erdoor..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.