en wat is het ziekenhuis was dat ik heel moeilijk kon nadenken
voorbeeld: er is een klok voor je en je ziet en je weet hoelaat het is maar je moet 5 a 10 minuten nadenken HOE je het MOET UITSPREKEN!:S
(heel soms heb ik dat ook maar wel ZELDEN)
en nog duidelijker:
als ik heb geslapen(onder andere) word ik altijd onder de zweet wakker en ook zelfs als ik de ramen open heb! en het koud in mn kamer is, Misselijk, Hele Erge Hoofdpijn, Tintelingen in de Benen, Moeilijk nadenken(moeilijk dingen uit te spreken heb ik nu 2 keer gehad), geen enkele energie (zelfs even de andere kant op kijken is te veel!)
en een poos terug ben ik ook in elkaar gezakt,
ik was toen wel bij bewustzijn maar ik lag op de grond maar toen mn ouders me zagen merkte ik pas dat ik op de grond lag:S
ik weet niet of het er iets mee te maken heeft?
Gezien de hoeveelheid berichten die deze meneer heeft geplaatst zou ik overtuigd zijn geraakt van een psychische aandoening. Ga eens maar een goede psycholoog met uw klachten. Dit is volgens mij weinig zinvol. Ik kan mij niet voorstellen dat anderen die dit lezen zich uitgenodigd voelen u te helpen. Ik wens u van harte beterschap.
nee ik ben druk in mn kop dus daarom stuur k zoveel ik heb ADHD
nu denk ik ook aan tietze want ik was vergeten dat ik ook af en toe rode plek heb om mn borst waar het zeer pijnelijk is(nu ook)vooral bij aanraking en ik heb ook meerdere kenmerken daarvan.
maar hoe kunnen ze de syndroom vaststellen dan?
ik heb gister al de hele avond ff gekeken over tietze is een hele grote kans dat ik het heb.
moet ik dat gewoon ff een afspraak maken bij de huisarts?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!