Zoeken Vraag het forum

Onverklaarbare klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

De test toont geen angststoornis aan, maar geeft aan dat er mogelijk sprake is van een angststoornis. Als het goed wordt er dan ook verwen naar een arts om de klachten te bespreken

John (moderator)

Zo’n test is ook geen diagnosemiddel

Reageren
    Alias

Ik vond de toon zodanig dat ik als leek (ben ik niet) zou denken dat er echt een hoge kans is op een angststoornis.

Ik vind dat nogal wat. Ik denk dat mensen zo’n test wel serieus nemen en dan toch denken dat het ‘waar’ is.

Just saying

Reageren
    Greet

Ook ik loop hier mee,helemaal door de molen geweest,hele lijf gescand, niet gevonden .Neuroloog Dermatoloog Vaatchirurg. Alles goed zelfs kanker uitgesloten. Bloeddruk hoog laag.Ook nog darminfarct gehad,nu stoma..😘Bloedonderzoek altijd goed..Psycholoog. Geriater gestuurd ben echt niet gek hoor,maar hier wordt je het wel van.Weet me geen raad,het zit psychische niet goed zeggen ze,ze moesten een voelen wat ik ik voel..ONVERKLAARBARE KLACHTEN ZEGGEN ZE DAN…RADELOOS BEN IK.GA NU PROBEREN BIJ OSTEOPAAT.🙏🙏

Reageren
Reageer op: Onverklaarbare klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.