John (moderator)
1 november 2022 om 21:09De test toont geen angststoornis aan, maar geeft aan dat er mogelijk sprake is van een angststoornis. Als het goed wordt er dan ook verwen naar een arts om de klachten te bespreken
John (moderator)
1 november 2022 om 21:09Zo’n test is ook geen diagnosemiddel
ReagerenAlias1 november 2022 om 21:17Ik vond de toon zodanig dat ik als leek (ben ik niet) zou denken dat er echt een hoge kans is op een angststoornis.
Ik vind dat nogal wat. Ik denk dat mensen zo’n test wel serieus nemen en dan toch denken dat het ‘waar’ is.
Just saying
ReagerenGreet23 mei 2025 om 11:31Ook ik loop hier mee,helemaal door de molen geweest,hele lijf gescand, niet gevonden .Neuroloog Dermatoloog Vaatchirurg. Alles goed zelfs kanker uitgesloten. Bloeddruk hoog laag.Ook nog darminfarct gehad,nu stoma..😘Bloedonderzoek altijd goed..Psycholoog. Geriater gestuurd ben echt niet gek hoor,maar hier wordt je het wel van.Weet me geen raad,het zit psychische niet goed zeggen ze,ze moesten een voelen wat ik ik voel..ONVERKLAARBARE KLACHTEN ZEGGEN ZE DAN…RADELOOS BEN IK.GA NU PROBEREN BIJ OSTEOPAAT.🙏🙏
Reageren