Beste allen,
Al ruim 1.5 jaar loop ik rond met ernstige pijn tussen mijn schouderbladen, deze pijn straalt uit naar mijn borstspieren en ook naar beide armen/polsen. De pijn is te vergelijken met de verzuring van de spieren die je krijgt tijdens het fitnesse als je tot het uiterst bent gegaan. Ik heb al een hele hoop therapieën gehad maar niets helpt. Echter ben ik in de 1.5jaar dat ik er last van heb 2x op vakantie geweest naar carribisch gebied en tijdens mijn vakantie trekt de pijn weg en kan ik weer normaal functioneren. Iets dat voor mij in Nederland onmogelijk lijkt, want zodra ik weer het vliegtuig in stap komt de pijn geleidelijk terug. Heeft iemand hier ook ervaring mee ik ben er namelijk helemaal klaar mee en weet me geen raad meer.
Niet waar ik mij bewust van ben. Op de spieren lijkt wel spanning te staan maar ik ben zelf niet gestresst of gespannen.
Tevens wil ik eraan toevoegen dat ik ben getest op fybromylogie en reuma . Maar dit schijnt het allemaal niet te zijn.
Je schrijft iets wat mij in ieder geval toch aan stress/spanningen doet denken. Ook al ben je er zelf niet zo bewust van.
"tijdens mijn vakantie trekt de pijn weg en kan ik weer normaal functioneren. Iets dat voor mij in Nederland onmogelijk lijkt, want zodra ik weer het vliegtuig in stap komt de pijn geleidelijk terug."
Ik neem aan dat je ook al bij een fysiotherapeut bent geweest?
Gebruikte je voordat je de klachten had ook al cannabis?
Klopt heb al heel wat therapieen gehad waaronder, fysiotherapie, dry needling, chyropractor, manueel therapie, oefen therapie mbt letten op mijn houding en de manier van voorwerpen vast pakken en momenteel zit ik al 5 maanden in een revalidatie traject en krijg ik SI therapie. Voor mijn klachten heb ik nooit cannabis gebruikt. Ik ben ook pas sinds kort begonnen hiermee om te proberen of het zou helpen, dit was het geval dus vandaar dat ik het nu blijf gebruiken.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!