Zoeken Vraag het forum

Twee dagen buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • K

Hallo

Sinds gisterenochtend kreeg ik buikpijn. Dit ging niet gepaard met buikloop (zou ook niet kunnen want twee dagen daarvoor nam een diarreeremmer). Het is een vreemde buikpijn, het lijkt een beetje alsof ik mijn menstruatie heb, maar de buikpijn is nét iets anders ofzo. Ik zou pas menstrueren over 2 weken en morgen heb ik de eisprong (volgens een app). Ik ben wel ongerust want de pijn houdt aan. Moet ik me zorgen maken?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan dan een gevolg zijn van de diarree remmer. Die kan namelijk obstipatie gaan veroorzaken

Reageren
    K

Beste John

Een obstipatie kan het niet zijn denk ik, mijn stoelgang vandaag was normaal. Nu zit ik al de hele dag met diezelfde pijn. Als ik stil zit/lig neemt het af, vanaf wanneer ik ga bewegen en wandelen komt het terug opsteken. Kan dit wijzen op een aandoening bij de eierstokken of baarmoeder (de pijn bevindt zich voornamelijk onder de navel). Ik heb geen bloedverlies. Wanneer neem ik best contact op met de huisarts?

Reageren
    John (moderator)

Een obstipatie zou toch nog kunnen hoor. Maar neem morgen gewoon contact op met de huisarts als je de klachten nog hebt

Reageren
Reageer op: Twee dagen buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.