- Anoniem21 oktober 2019 om 22:15
Beste,
ik heb al 2 dagen last van enorme buikpijn. Het zijn steken die af en toe iets minder zijn. Maar doet vooral veel pijn bij bewegen. Ik had even op internet gekeken en daar kwamen de symptomen uit bij een blindedarm ontsteking. Ik weet dat je nooit van het internet uit moet gaan dus weet ik niet of ik dat moet geloven. Maar mijn ouders zeggen dat het vast niks ernstigs is en zeggen dat het vanzelf overgaat. Maar ze zijn de hele dag aan het werk en zien dus niet hoeveel pijn ik heb. Paracetamol werkt niet, en ze willen dus niet met mij naar de dokter. Is er iemand die mij kan vertellen wat het zou kunnen zijn ook al is buikpijn een heel breed begrip. En wat ik hiermee moet doen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2019 om 23:12Als het vooral veel pijn doet bij bewegen, lijkt het eerder op een buikspier die de klachten veroorzaakt… Iets bijzonders gedaan 2 dagen geleden?
ReagerenAnoniem21 oktober 2019 om 23:18Nee voel me al een paar dagen niet fit, dus lig al 2 dagen op bed toen is de buikpijn begonnen en niet meer weggegaan
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2019 om 23:37Dan is het verstandig om toch even naar de dokter te gaan
ReagerenAnoniem21 oktober 2019 om 23:53Ja dat wilde ik ook graag, want het doet echt veel pijn en kan er niet van slapen. Maar mijn ouders zeggen dat het niks is en vanzelf over gaat dus willen niet met me mee en kan moeilijk gaan lopen aangezien ik bij elke stap verga van de pijn
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2019 om 23:58Dan moet je er toch nog maar eens met je ouders over praten.
Reageren