- Visje1232 februari 2019 om 22:53
Goedenavond.
Ik heb altijd een regelmatige menstruatie met wat buikpijn en zere borsten vooraf. Ben altijd 3 dagen te vroeg ongesteld.
Laatst heb ik een week voor mij menstruatie flink zere borsten gehad met buikpijn. Alles zoals normaal ook zou zijn. Toch werd ik niet eerder ongesteld. Zelfs 5 dagen te laat. ( met de dagen die ik normaal eerder zou zijn zelfs 8 dagen) met flinke zere borsten en buikpijn. Nu ben ik bijna een week niet ongesteld, maar heb nog steeds buikpijn. Helaas weet ik dat ik pds heb, maar ook dit is voor mij makkelijk.. als ik iets verkeerd heb gegeten dan heb ik er de volgende dag last van. Woensdag heb ik pannenkoeken gegeten.. en dat was niet handig. Heb altijd last van mijn buik na dit eten.. had alleen gehoopt dat het idd ook de volgende dag minder was. Soms lijkt t alsof mijn darmen scheuren zo heftig. Veel gassen en erg winderig. Plassen en poepen doet zeer.. poepjes laten ook. Met plassen zitten er witte vlokjes.. of slijmerige witte sliertjes bij..
Waar ik me dus zorgen over maak is dat het dus al zo lang duurt en ik niet meer weet waar t door komt en wanneer het tijd is om er eens naar te laten kijken. Mijn man vind het natuurlijk ook vervelend.. want ook gemeenschap is onmogelijk.
Help?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 februari 2019 om 23:54Dan is het toch tijd om met de klachten eens naar de de dokter te gaan voor onderzoek
Reageren