Zoeken Vraag het forum

Pijn onderbuik met uitstraling been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ik

Ik ben een vrouw van 35 jaar met weinig medische klachten.

Op 1 april dit jaar ging ik naar de SEH voor verdenking van blinde darm.ontsteking vanwege heftige pijn rechts onderin mn buik

Mn ontstekingswaarde waren te hoog, samen met mn hartslag en bijna 40gr koorts. Echo en ct-scan gehad en daar kwam een verassende uitslag uit; longontsteking. Antibiotica gehad en een morfinespuit voor de pijn in mn buik (ws uitstraling vd longontsteking) na 2 dgn mocht ik naar huis.

Na ong 4 wkm kwam dezelfde pijn in mn buik terug, injectie bij de huisarts gehad en die werkte een paar wkn maar toch kwam de pijn steeds weer terug.

Heb nu al 3 injecties gehad maar nog steeds pijn en nu ook met uitstraling naar mn been en tenen. De huisarts denkt Acnes maar de chirurg twijfelt omdat de pijn echt op mn bekkenrand zit. Heb diclofenac, paracetamol en morfine-pleisters en heb nog steeds die stekende pijn en lig veel op bed.

Heb afgelopen donderdag een echo gehad en krijg dinsdag de uitslag. Komt er niks uit de echo dan krijg ik nog een injectie. Loop nu al 2,5 maand met deze heftige pijn en ben ook erg misselijk.

Zijn er mensen die deze klachten herkennen?

Reageer op: Pijn onderbuik met uitstraling been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.