Zoeken Vraag het forum

Linkerzij pijn na halfuur over

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Janny

Hallo,
    Eind 2017 begon deze pijn, in mijn linkerzij had ik hevige pijn waarvan ik lag te huilen, ik had zo’n gevoel dat er messen in mijn linkerzij worden gezet en dan kan ik niet praten en heel moeilijk ademen. Ook was ik toen 1 maand lang ziek en naar ziekenhuis geweest, omdat ik meerdere klachten had dachten ze aan blindedarmontsteking dit was het niet. Nu eind mei 2018 vandaag weer die hevige pijn gehad, ik lag te zweten en te huilen in bed met laken over, praten kon ik niet omdat dat me te veel pijn deed, na een dik halfuur was ik er ongeveer weer, eerder deze dag niks bijzonders gegeten of gedronken.

Een paar week terug in de klas werd ik helemaal geel en konden ze geen contact met mij krijgen, alles draaide om mij heen en ging bijna van mijn stokje, toen kreeg ik weer wat suikers binnen maar toen had ik het gevoel dat ik moest overgeven, dit is niet gebeurd, verder ben ik een meisje van 15 jaar.

Verdere buikklachten heb ik al heel mijn leven, ik kreeg hiervoor pillen deze neem ik niet meer aangezien die toen waren voor mijn ongesteldheid, inmiddels ben ik dat regelmatig, deze pillen hadden verder geen invloed op mij.

Een keer eerder dit jaar was ik met gym niet goed en ging ik ook al bijna onderuit, na asprine gehad te hebben en veel suikers erin ging het weer wat beter.

Helaas weet ik niet wat dit is, boekje bijhouden wat ik eet en drink doe ik al en daar komt niks raars uit.

Ook eerder dit jaar moest ik bijna elke nacht overgeven.
    Ik slik verder geen pillen en krijg ook geen prikpil etc.

Ik heb elke dag beweging, dus sport regelmatig, elke dag naar school 15 min fietsen en weer terug, verder 1x in de week paardrijden

Wie weet misschien wat dit is?? Gaat me name om de pijn in mijn linkerzij maar misschien heeft het allemaal met elkaar te maken.

Met vriendelijke groet,
    Janny

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zult er toch weer mee naar de dokter moeten gaan. Vraag een verwijzing voor de MDL arts

Reageren
Reageer op: Linkerzij pijn na halfuur over
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.