Home / Erectieproblemen / pijn! ?
Wat is dan het verschil tussen conversie griep en normale griep?
De conversiegriep, zijn griepachtige verschijnselen, die ontstaan wanneer er tegen het HIV virus antistoffen worden/zijn aangemaakt.
De griep wordt veroorzaakt voor het griepvirus. In principe gebeurt er hetzelfde met dat verschil dat bij een gewone griep de antistoffen het virus opruimen. De klachten bij een echte gewone griep zijn doorgaans veel erger.
Dat ziet er zo uit als een schimmelinfectie...
Dat heb ik helaas zo vaak en niks werkt helaas maar de klachten die ik nu heb passe daar niet bij lijkt me want mijn stijve nek spierpijnen gewrichtspijn extreem vermoeid huiduitslag en oor en keel pijn houden nu al 2 weken aan en het word alsmaar erger ik zweet niet snachts of dergelijke maar heb zo last van die klachten dat slapen minder word word er een beetje lusteloos van .. ook ben ik de hele dag zegmaar wazig en heb ik regelmatig stekende pijn in mijn penis ook zijn mijn nek klieren goed opgezwollen ook deze rode vlekjes worden als maar erger overal
[attachment=4134]1456908482864.jpg[/attachment]
[attachment=4134]1456908482864.jpg[/attachment]
Ik denk dat het goed is om naar de huisarts te gaan met de klachten.
Dat heb ik al gedaan.. maar is hieruit iets af te leiden met symptomen van acute hiv volgens jou??
Dokter wil niks doen en de mri afwachten
Hoezo HIV?
Had je niet al een soa test gedaan? Ik snap wel dat de huisarts even de uitslag van de MRI wil afwachten.
Omdat ik sex gehad heb onbeschermd met een ex prostituee blijkbaar met carnaval
Dat is toch niet meteen een reden om an HIV te denken.
Je kunt in principe 4 weken na het contact een HIV test laten doen. Die is dan al redelijk betrouwbaar. En zeker als de klachten die je nu hebt van HIV zouden komen.
Je moet dan alleen met 12 weken nog een test laten doen voor alle zekerheid.
Want onder me oksels is het ook opgezet en doet best zeer soms me nek ook en keel en ben egt wazig hele dag blehh
Het kan natuurlijk zijn dat je gewoon de griep krijgt. Die heerst.
Ja dat is ook wel zo . Maar die heb ik vaker gehad en dan paar dagen later is die over nu heb ik overal pijn alles.opgezwollen en gewoon veel symptomen die overeen komen met hiv volgens soa poli daarom ben ik er zo bang voor maargoed
Als je echt de griepkrijgt is die met een paar dagen beslist niet over.
Een griepje dat na een paar dagen over is, wordt wel zo genoemd maar is geen griep.
Van een echte griep kun je wel weken ziek zijn...
Spierpijn,hoofdpijn, keelpijn, opgezette lymfeklieren, koorts, overgeven, diarree en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Probeer je nu eens niet zo druk te maken. Je moet nog heel even geduld hebben, dan kun je een test laten doen.
Daarnaast kun je je ook nog belabberd voelen van de stress, angst en spanningen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!