Zwaar getordeerde eikel

Ik heb een raar probleem. Mijn eikel is gedraaid, normaal loopt het plasgaatje van 12 naar 6 uur, recht naar beneden dus, maar bij is deze een kwartslag gedraaid, dus staat mijn plasgaatje van 9 naar 3. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen en schaam me er erg voor[b][/b].

Reageren

Is dat altijd al zo geweest?
    Heb je er verder nog last van? Zit je toompje ook aan de zijkant van je penis?

Reageren

Nee, geen pijn ofso. Ziet er alleen raar uit. Naar mijn weten was dit een paar jaar geleden nog niet zo, een paar maanden geleden begon het me op te vallen. Toompje is ook gedraaid.

Reageren

Dat is op zich dan toch wel vreemd.
    Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken...

Reageren

Zal wel moeten dan he, liever niet natuurlijk. Ook geen idee wat ik er tegen zou kunnen doen?

Reageren

Ik kan zo helaas ook niet beoordelen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Reageren

Oke. Ik wil niet zeuren hoor, maar had de hoop hier wat meer te weten te komen. Het doet in ieder geval geen pijn, alleen die draaiing. Rare bijkomstigheid is ook dat die draaiinh ietwat lichter wordt als hij stijf is.

Reageren

Dat begrijp ik best.
    Maar begrijp je ook dat het niet te doen is om daar zo ongezien en zonder enig onderzoek iets over te zeggen is? Het is namelijk bijzonder vreemd als dat plotseling is ontstaan zonder dat er een reden voor is...
    Je hebt verder geen problemen met je voorhuid? Je penis is ook niet krom gaan staan?

Reageren

Niet echt problemen met de voorhuid, geen echte moeizaamheden. Zwellichaam zelf is iets gebogen naar rechts met een lichte bobbel en niet helemaal recht, maar volgens mij is geen enkele penis kaarsrecht. Het gaat echt om de eikel.

Reageren

Ja ik snap dat het nogal vaag en raar is, ik zou niet weten hoe ik het zou moeten verduidelijken.

Reageren

Sorry, ik bedoel dat de penis en het zwellichaam ietwat naar links is gedraaid

Reageren

Maar dat zou dan wel de reden kunnen zijn dat eikel getordeerd is. Als er een obstructie is het zwellichaam is, zou dat eventueel kunnen.
    Ik zou toch even naar de huisarts gaan....

Reageren

Oke, bedankt. Bestaan daar operaties voor dan ofso?

Reageren

Dat hangt natuurlijk af van wat er aan de hand is, maar soms kan dat inderdaad hersteld worden

Reageren

Ik herken dit van mn zoontje en jouw topic is de enige info die ik erover kan vinden. Heb je inmiddels al wat meer info/ ervaring die je kunt delen? Ik hoor het graag!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwaar getordeerde eikel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe