Home / Erectieproblemen / raar jeuken gevoel in mijn plasgaatje (penis)
Hallo ik heb een vraag. De laatste keer nadat ik onveilig seks heb gehad was mijn vriendin ongesteld. Maar een dag later kreeg ik een soort raar jeukerig gevoel in me plas gaatje als of er nog een druppel plas in zit ofzo. Het gaat weg en zo nu en dan komt het effe terug. Weet iemand wat het is of wat ik moet doen. Alvast bedankt
Het zou een infectie kunnen zijn. Hoe lang heb je daar nu last van?
Ik heb er nu 3 dagen last van. Maar het word steeds minder
Dat lijkt dan meer op een irritatie..wacht nog even een paar dagen af en kijk hoe het zich verder ontwikkeld. Als je er dan nog last van hebt, ga dan even naar de huisarts.
Wat voor irritatie kan het zijn. (Klinkt misschien raar) maar dat er bloed in mij plasgaatje is gekomen. En ook als ik mijn wijsvinger en duim over mijn eikel heen druk en een wrijf beweging maak dan voel ik de jeuk ook lichtjes.
Dat is moeilijk te zeggen zo.....is er wat aan je eikel te zien? Rode vlekken of witte vlekken? Het zou eventueel een schimmelinfectie kunnen zijn
Nee ik heb geen vlekke behalve (pearly penile papules). Maar dat heb ik heel mijn leven al
Dan wacht gewoon nog even een paar dagen af...
Hoi. Ik weet zeker of ik er nu nog last van heb of dat het tussen me oren zit. Het enige wat mij is opgevallen is dat ik vaker naar de wc moet om te plassen.
Kunnen er soa's gecreeërd worden als je onveilig seks heb terwijl het meisje ongesteld is?
Er moest staan " niet zeker" in de eerste zin van het vorige bericht
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!