Aftrekken

Hallo, ik ben 13 jaar. Ik weet wel ongeveer hoe je moet aftrekken maar niet helemaal. Zou iemand een uitleg kunnen sturen?

Reageren

dat kan op verschillende manieren...
    kijk eens op onderstaande website voor meer info
    http://www.vrijendoejezo.nl/zijn-lichaam/jezelf-aftrekken-aftrek-tips-variaties-en-technieken

Reageren

Als ik een erectie heb gaat mijn voorhuid niet naar achteren

Reageren

Bedoel je dat ze niet vanzelf naar achteren gaat of kun je ze helemaal niet naar achteren schuiven zodat je eikel bloot komt te liggen?

Reageren

Ik kan zelf de voorhuid wel een stukje naar achter doen maar het gaat niet vanzelf als ik een erectie heb.

Reageren

Dat hoeft ook niet vanzelf te gaan....Dat je eikel bedekt blijft met de voorhuid als je een erectie hebt is normaal.

Belangrijker is, dat je voorhuid helemaal naar achteren kan als je een erectie hebt, zodat je eikel helemaal bloot komt te liggen

Reageren

Ik kan alleen mijn eikel bloodleggen als mijn penis slap is

Reageren

Dan heb je waarschijnlijk toch een vernauwing van je voorhuid.
    Het zou verstandig zijn om even naar de huisarts te gaan. Die er dan even naar kijken. Afhankelijk van hoe erg de vernauwing is, kan dat wellicht met een zalfje en wat oefeningen worden opgelost

Reageren

ik trek vaak af maar ik heb wat tips nodig

Reageren

Trek er gewoon harder aan en geef het soms een kusje. Dat zou moeten helpen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Aftrekken

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe