Opgetrokken ballen

Ik heb al verschillende topics erover gelezen maar mijn probleem er niet tussen gezien...

Tijdens de seks dus schieten beide ballen omhoog...

En als ik dan klaarkom spuit ik weinig

Dit probleem had ik vroeger niet alleen me rechterbal kwam soms omhoog

Maar kon normaal komen , en hou t sinds t probleem ook korter vol kom vrij snel al

Alvast bedankt voor info en hulp

Reageren

Het is op zich niet abnormaal dat de ballen omhoog getrokken worden tijdens de seks. Blijven ze wel in de balzak of schieten ze terug in de buikholte?
    Hoe oud ben je?

Reageren

Tandor , ik ben 29 jaar ze schieten in me buikholte in

Eerder was t alleen links en was het klaarkomen geen probleem

Nu voel ik wel dat ik ga komen maar denk doordat me ballen in de buikholte zitte ik ook niet veel spuit erdoor

En t klaarkomen gebeurd me veel eerder als voorheen...

Weet echt niet wat ik er aan moet doen

Bvd

Reageren

Zonder verder onderzoek is het wat moeilijk om daar iets over te zeggen.
    Ik zou je willen adviseren, om bij de huisarts een verwijzing te vragen voor de uroloog en ernaar te laten kijken.

Reageren

Tandor

Bedankt tot dus ver , maar als je me verhaal zo leest waar duidt dit dan op ?

Want ik kan het totaal niet plaatsen en als je googlen kom je de gekste dingen tegen

Reageren

Er is een spier die verantwoordelijk is voor het optrekken van de ballen. De Musculus Cremaster. Misschien dat er iets met de spier mis is....maar dat kan ik zo moeilijk beoordelen. Of een overspannen bekkenbodem....

Reageren

Oke mocht 1 van deze problemen zijn is hier een remedie voor ?

En ik ben woonachtig in den haag welk ziekenhuis raad u me aan ?

Reageren

Eerst maar eens even vaststellen wat de oorzaak is. Maar voor beide gevallen zijn er oplossingen. Maar dat is dan iets om met de uroloog te bespreken.

Het MCH heeft een uitgebreide afdeling Urologie.....

Reageren

Beste is dit nu opgelost want ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.

Reageren

Ik heb het zelfde probleem al 3 jaar ben toch maar naar de dokter gegaan en verwijzing naar uroloog en heb voordien echo laten maken hier was alles goed maar heb nog steeds last dat alletwee ballen omhoog schieten wat zeer pijnlijk is(tijdens de seks en soms ook spontaan ze kunnen er niets aan doen) wel gaven ze me mee om 14 dagen 4 keer daags 1 paracetamol te gebruiken 14 dagen en dan gelijk stoppen begin morgen.Een operatie is ook niet aan de orde .Dus komt er op neer mee leren leven

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Opgetrokken ballen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe