Home / Erectieproblemen / penis
Hallo mensen, ik ben 12 jaar en hou graag van mezelf aftrekken. Toen ik het de laatste keer deed kwamen er 2 rode plekjes op mijn eikel en 1 op het huid. Het lijkt alsof er een huid stukje af is, er zitten ook witte bolletjes bij (daar had ik al een tijd).
Ik wil niet naar de dokter voor zoiets en ik weet niet wat ik ermee moet.
Die rode vlekjes kan een irritatie zijn.
Die witte bolletjes moet je toch even iets beter uitleggen. Waar zitten die bolletjes? Zitten die vast of kun je ze wegvegen?
Heb je nog andere klachten zoals jeuk of een branderig gevoel tijdens het plassen?
Die witte bolletjes kun je inderdaad wegvegen en zitten onder het stukje huid. Verder heb ik geen last ervan, ook niet bij plassen
Oh en die rode vlekjes deuken meer in. Bij irritatie is het er meer op
Die witte bolletjes is smegma. Was je je penis ook iedere dag goed?
Dus met de voorhuid helemaal naar achteren zodat je eikel helemaal bloot komt te liggen? Maak je dan ook goed schoon onder de eikelrand?
De rode vlekjes is een beetje moeilijk. Ik kan daar zo ongezien niet veel over zeggen. Behalve dat het een irritatie kan zijn of een infectie.
Je zou daarvoor even naar de huisarts kunnen gaan als ze niet weggaan. Stop wel even met masturberen zodat het ook herstellen kan.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!