last van de eikel

Ik heb sinds een week last van mijn eikel. Hij is een beetje rood en soms jeukt hij ontzettend. Nu had ik er vandaag een zalfje op gesmeerd waar antibiotica inzat. Ik kwam er nu achter dat er zuur in zat en dat is waarschijnlijk in mijn plasbuis gekomen. Het brand echt verschrikkelijk! Ook jeukt het heel erg. Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

Reageren

Je kunt niet zomaar een zalf op je eikel smeren.
    Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. Die kan dan even kijken of je een schimmelinfectie hebt en er iets voor voorschrijven.
    Voor de rest even regelmatig afspoelen met lauw water.

Reageren

Dankjewel voor je reactie. Ik heb besloten dat als ik er vrijdag nog last van heb te kijken of de huisarts een optie is. Ik heb er nu al minder last van en misschien dat het vanzelf over gaat.

Reageren

Nog een vraagje
    Weet je misschien wat je er wel op kan smeren om het te genezen?
    en ik heb het alleen veilig gedaan enzo, kan zo'n schimmelinfectie dan ook uit het niets komen?

Reageren

Een schimmelinfectie kan spontaan ontstaan door lichaamseigen schimmels of gisten. Je hoeft daar geen seks voor te hebben.
    Omdat er iets is misgegaan met de zalf die je gebruikt hebt, is het verstandiger om eerst eens naar je huisarts te gaan.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: last van de eikel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe