pijnlijke rechter teebal

Een weekje terug op het werk heb ik plotseling een zeer pijnlijke rechter teelbal. Voelde alsof ik met een stok op mijn rechter teelbal ben gemept. Pijn ging na 2dage weg maar since vandaag bij gym en daarna wat rond te wandele is de pijn terug gekomen. Mijn voel een beetje anders en ik denk ook dat hij een beetje groter is als de linkse. Het is nu 23.30 en de pijn is al bijna weg als ik niet te gek doe. Ik vroeg mij af of het iets serieus is of maar iets stoms? Omdat de pijn weg gaat. Heb niet zoveel zin om naar de dokter te gaan snapje 😉 ben trouwens 19 jaar.

Reageren

Ik snap je wel, maar als de pijn er nog is, is het verstandiger om morgen toch even naar je huisarts te gaan. Dit zijn dingen waar je niet te luchtig mee om moet gaan.

Reageren

Bedankt voor de reactie.
    De pijn was vanmorge weg en is nu door het rond wandele en fietse naar school terug gekome. Dus ik zal vandaag naar de dokter moeten.

Reageren

Laat dan even weten als je bent geweest.

Reageren

Ben vandaag naar de dokter geweest en ze zei dat ik een scan moet late nemen in het ziekenhuis. Zal laten weten wat het was.

Reageren

Ik hoor dan wel van je. Succes.

Reageren

Oke blijkbaar was er niets ernstig. Spatader en vocht verlies? Moet niets inneme gaat van zelf weg.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: pijnlijke rechter teebal

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe