Home / Erectieproblemen / Gevoeligheid
Ik heb in de herfst vakantie "candida" opgelopen, ik heb dit behandeld met Daktarin, toen dit niet goed hielp had ik gelezen dat het ook met azijn weg ging dus ben ik dat twee keer per dag gaan doen. Even je penis een minuut onder te dompelen in azijn met water. Na het onder dompelen smeerde ik ook direct weer Daktarin creme erop. Maar ik heb tijdens deze kuur wel paar keer seks gehad veilig en onveilig, ik weet dat dit heel dom is geweest. De symptomen zijn wel weg getrokken zoals, de jeuk en rode bobbeltjes op de eikel.
Alleen nu elke keer als ik masturbeer of seks heb wordt mijn eikel heel rood en vrij branderig. Ook kom ik snel klaar tijdens de seks meestal al enkele secondes na de penetratie. Ook als me penis slap is is de roder dan dat die eerst was. Voor mijn gevoel is het ook een stuk gevoeliger geworden. En het topje van me penis is altijd rood. Wat is hier aan te doen?
Groetjes
Ben je bij een arts geweest met die candida infectie tijdens de herfstvakantie?
Als toevoeging op me bericht ik ben niet naar de dokter geweest. Ik vind het vrij chanant.
En wie heeft die candida infectie vastgesteld?
Welke daktarin heb je gebruikt?
Ik had research gedaan op internet en al me symptomen kwamen over een met die van candida.
Ik heb Daktarin zalf gebruikt die je bij elke drogist kan halen. Groen witte tuben.
Dat was dan dus niet zo handig.
De symptomen die je had passen waarschijnlijk ook nog bij andere aandoeningen.
De daktarin is doorgaans effectief bij zwemmerseczeem maar niet echt geschikt voor schimmelinfecties van je geslachtsorganen. Tenzij je Daktarin Gyno hebt gebruikt.
De vraag is dus nog maar of de schimmelinfectie ook daadwerkelijk weg is. De behandeling met azijn was ook niet erg handig. Een schimmelinfectie krijg je daar niet mee weg. De eikel bestaat uit slijmvlies. Door azijn te gebruiken verander je de zuurtegraad en kan je slijmvlies dus je eikel schade oplopen. Dat zullen dus de klachten zijn die je nu hebt.
Ik raad je aan om toch naar je huisarts te gaan. Hij kan eventueel kijken of de schimmelinfectie daadwerkelijk weg is een herstellende zalf voor je eikel voorschrijven.
Is dit ook de reden van het vroegtijdig klaarkomen tijdens de seks?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!