Home / Erectieproblemen / Erectieproblemen
Hallo allemaal,
Ik ben Vincent, ik ben 18 jaar.
Ik had in de vakantie 2maand en half elke dag ongv 8uur games gespeeld ofzo.
Maar mijn probleem is, vroeger kon ik een stijve hebben in 1,2,3. Sinds in de vakantie kreeg ik zon bobbeltje in de onderhuid. Ik vond dat irritant bij het masturberen. Dus onder de douche had ik gemasturbeerd maar vond de bobbeltje irritant, ik drukte erop en tging weg. (opengebarsten ofzo). 2 dagen later kreeg ik opeens een dikke ader en sindsdien kon ik niet meer vanzelf goed erecteren. Ik kan men penis tot 80% stijf brengen, maar niet 100%. Als ik seksuele prikkels krijg dan wordt de penis weer slap en moet ik weer harder masturberen, ik kan wel sperma spuiten maar niet in de 100% stijve penis.... Help? Ik vind dit echt genant want ik ben nog maagd en kwil dit probleem niet hebben bij mn nieuw lief. Het is al zon 3-4 weken dat ik dit probleem heb...
Vincent,
Ik kan natuurlijk niet zo zeggen wat het bobbeltje is geweest, maar het zou heel goed kunnen dat er iets niet helemaal goed gaat met de bloedvoorziening.
Je zou er verstandig aan doen om hiermee even langs te gaan bij je huisarts aangezien je de klachten toch enkele weken hebt.
Hallo Tandor,
Mijn moeder is een arts, een dermatologe of huidarts.
Ze heeft me onderzocht en me gezegd dat ik meer moet sporten omdat ik 2maand en half teveel op een stoel zat achter de computer.
Ik heb geen idee of sporten helpt?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!