Home / Erectieproblemen / samengeklonterd sperma
hoi , mijn vriend heeft bij het klaarkomen ,
(lijkt wel ) samengeklonterd zaad . nou ben ik bang dat dit erg zou kunnen zijn . want het ziet er echt uit als samengeperste en opgerolde brei . mijn vraag is dus , is dit erg en zou dit ergens invloed op kunnen hebben in de toekomst .
Lees ook:
Hoe moet sperma eruit zien
http://www.dokter.nl/forum/Penis-testikels/135757-hoe-moet-sperma-eruit-zien.html
Hoi Ros,
Het sperma van een man is maar een heel klein beetje vergeleken met het "kwakje" dat geloosd wordt, minder dan 90%.
De rest is allemaal vocht dat door een klier bij de prostaat geproduceerd wordt.
Kennelijk werkt deze klier bij jouw vriend niet zo goed op dit moment. . . Bekijk nog een aantal zaadlozingen en als het niet verandert, ga naar de uroloog.
Ik hoor wel van je, groetjes,
Harrie
ja dit is juist het gekke er is echt een heel groot verschil tussen het vloeibare en het zaad zelf . het zaad zelf zie je gewoon bij elkaar liggen in een bij-elkaar-geperst hoopje korreltjes . ik wacht het even af want hij is natuurlijk niet de eerste die ik heb zien klaarkomen vandaar dat ik me een beetje zorgen maakte . en ook een beetje bang ben dat dit gevolgen zou kunne hebben .
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!