Home / Erectieproblemen / Wit/geel spul uit penis
Hallo,
Ik heb vaak op willekeurige momenten van de dag wit/geel spul dat uit de onderkant van mijn penis komt. Het blijft terugkomen, ook als ik schoon maak. Ik heb al wat research gedaan en op verschillende sites staat dat het mogelijk een SOA is, maar dit lijkt me uitgesloten aangezien ik nog nooit seksueel contact/bloedcontact heb gehad met iemand anders.
Het is redelijk irritant omdat het steeds terug blijft komen, het jeukt en mijn onderbroek nogal vuil maakt.
Mijn leeftijd is 15, mocht je dit nodig hebben.
Privé
Misschien een plasbuis ontsteking. Heb je pijn tijdens plassen?
Het komt niet uit de plasbuis, maar uit de onderkant. Daarnaast heb ik geen pijn tijdens het plassen.
Hallo Privé,
Ik ben dan wel geen man, maar ik zit te denken aan een schimmelinfectie; Candida Albicans.
Hier een link waar je kunt testen: http://www.candida.nl/?content=4
Heb je nog vragen, stel ze gerust.
Groetjes Emma
Dag Privé,
Je zegt dat het aan de onderkant van je penis komt.
Een man heeft daar veel haren/talgklieren.
Zou het ontstoken talgklieren kunnen zijn ? ?
Ik hoor wel van je,
Groetjes,
Har
Met de onderkant bedoel ik de onderkant van de eikel, op het punt waar het vel vast zit.
@Emma
Ik heb even gekeken. Bij test 1 komt er twee keer ja naar voren, terwijl dit bij test 2 geen enkele ja is. Ik heb slechts last van één symptoom, namelijk de buikkrampen, maar die heb ik al vier jaar.
Het lijkt me dus uitgesloten?
Hai Privé, hm, ik ben geen dokter maar als je al vier jaar buikkrampen hebt, zou ik als ik jou was toch even naar de huisarts gaan. Lever een potje nuchtere urine in en een potje sperma en desnoods ontlasting. Laat bloed prikken. Misschien heb je een worminfectie (kan door nagelbijten - heb ik ook gehad namelijk). Probeer gewoon alles uit te sluiten. Laat je wel weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes, Emma
Als ik jou was, zou ik gewoon even een afspraak maken met de huisarts. Hij kan jou lichamelijk onderzoeken en kent jouw medisch dossier.
Groet, Pieter
Het komt door het aftrekken dat je misschien eerder hebt gedaan heb ik zelf ook en je kan er niks uit doen als je er vam afblijft gebeurt er niks
ik heb het ook er komt oranje spul uit aan het randje van mijn penis er zit een soort gaatje in
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!