Home / Erectieproblemen / Ruikend & Vreemd
Hallo,
Ik wil om te beginnen zeggen dat ik bij mij penis geen pijn of jeuk heb. Maar het vreemde is dat, dat na het paar keer plassen, ik vaak klein beetje urine nog ruik en ik schut genoeg uit. vooral sávonds in bed ruik ik het een klein beetje... Is dit normaal?
En heb ook weleens dat er groene pluisjes achtige dingen (heeel klein) aan de rand van mn huid zitten einde van de dag? Heb dit beide al jaren, maar vraag me toch af... wat is dit? en kan dit kwaad?
Bedankt
Een iets geurende penis is normaal. Ieder mens heeft zo zijn specifieke eigen luchtje. En die pluisjes zouden afkomstig kunnen zijn van het ondergoed dat u draagt. Heeft u een besneden penis, of heeft u nog een voorhuid. Haalt u de voorhuid regelmatig naar achteren onder de douche of in bad?
Ik heb een onbesneden penis. En haal hem zeker e laatste weken zeer vaak naar achter.
Hygiëne is niet een paar keer. Hygiëne is met regelmaat bijhouden en zorg besteden aan jouw edele delen. Mochten de klachten dan nog aanhouden, ga dan even naar de huisarts. Misschien is er toch meer aan de hand. Als je wtijfelt over de oorzaak, laat de huisarts de penis dan even onderzoeken, dan heb je zekerheid.
Dat klopt inderdaad. Maar ik doe de laatste weken echt intensief schoonmaken omdat ik me zorgen maak. Dat soort groene pluisjes heb ik overigens met elke soort ondergoed. Maar het lijkt ook wel tussen de urine en sperma te zitten, maar dan heel klein als soort stipjes soms. Iemand enig idee?
Groen sperma zou op een infectie van de prostaat kunnen wijzen.
Dat is t vreemde, mijn spermna is gewoon normale kleur, alleen zit er dan soms 1 hele kleine groenepluisje in. Net zoals de urine..
Dan lijkt het mij toch voor de hand liggend dat je nu met twee kleine potjes naar de huisarts gaat. Een potje met een beetje sperma en een potje met wat urine zodat dit onderzocht kan worden. En dan kan de huisarts jou vertellen wat die groene pluisjes zijn waar jij het over hebt!? Suc6Roel
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!